248795
۲۸ مهر ۱۴۰۲
اصفهان

حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در جشنواره فیلم کودک قابل تقدیر بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بسیار اقدام زیبا و خداپسندانه‌ای بود، گفت: اینگونه اقدامات را باید در حوزه رسانه برجسته کرد.

به گزارش کودک پرس ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بسیار اقدام زیبا و خداپسندانه‌ای بود، گفت: اینگونه اقدامات را باید در حوزه رسانه برجسته کرد.

محمدرضا جان‌نثاری پنج‌شنبه بیست و هفتم مهرماه در آئین تقدیر از حامیان و خادمان مناطق کم برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ضمن تشکر از عواملی که این جلسه را برگزار کردند، اظهار کرد: رویکرد مسئولان در زمان مسئولیت متأثر از شاکله فکری آن‌ها است.

وی با عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار فلسطینی افزود: با وجود آمار کشته‌شدگانی که هر روزه در غزه شاهد هستیم، می‌توان نتیجه گرفت که تمام جبهه استکبار به این جنگ ورود کرده و با تمام توان برای نابودی اسلام تلاش می‌کنند، امید است به زودی شاهد فروپاشی رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز جریان ارزشمندی در کشور حاکم است و همه می‌دانیم که این جریان‌، رویکرد انقلاب اسلامی را ارائه می‌دهد، از این رو زمانی که انطباق رویکرد و عملکرد اتفاق می‌افتد، عمل‌ها هم زیباتر می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران مستضعف‌نوازی است و این رویکرد منطبق بر مکتب امام خمینی (ره) بوده، در این راستا امام فرموده‌اند «یک موی کوخ‌نشینان را با همه کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم» و این سخن نیز برگرفته از رویکرد امیرالمومنین (ع) است.

جان‌نثاری گفت: اگر عملکرد مسئولان در مسیر رویکرد نباشد و رویداد مستضعف‌نوازی وجود نداشته باشد، مسئول نمی‌تواند بگوید که راه امام خمینی (ره) را پیش گرفته‌ایم.

وی افزود: کودکانی که پای تلویزیون حسرت حضور در جشنواره را دارند، مستضعف هستند و با اقداماتی از جمله برگزاری برنامه‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای کودکان، ثابت می‌شود که مستضعفان هم حق حضور در برنامه‌هایی مانند سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید اینگونه رویکردها فراموش شود، تصریح کرد: اگر مسئولان اجرای اینگونه اقدامات، افراد متعهد و انقلابی باشند، این عمل بسیار زیباتر شده و اثبات می‌شود که جوانان متعهد انقلابی به مستضعف‌نوازی اعتقاد دارند و این را با عمل خود اثبات هم می‌کنند.

وی اضافه می‌کند: پشت میزهای این جلسه‌ها حرف‌های زیاد گفته شده است، اما میز و اتاق وفادار نیست و در این راستا باید بازهم چنین اقداماتی را تکرار کنیم و مناطق محروم و کم‌برخوردار را فراموش نکنیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه حضور کودکان مناطق کم‌برخوردار در سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بسیار اقدام زیبا و خداپسندانه‌ای بود، گفت: اینگونه اقدامات را باید در حوزه رسانه برجسته کرد، زیرا با اینگونه اقدامات در اصل به ارزش‌ها رجوع می‌کنیم و امید است تا برای سال‌های زیادی این اقدام عملی شود تا کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار بتوانند از تمام امکانات شهر اصفهان استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار