24870
۰۲ مهر ۱۳۹۶

13 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در گیلان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان از رونمایی 13 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: از این تعداد پنج عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان، 5 عنوان کتاب در حوزه خاطرات شفاهی جنگ و مابقی در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش کودک پرس ، با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه عظیم و معدن تمام نشدنی است، گفت: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور نهادینه کرد.

وی، برپایی نمایشگاه اسناد دفاع مقدس و نمایشگاه ترکیبی از هنرهای در حوزه دفاع مقدس، اجرای نمایش‌های خیابانی، نمایشگاه‌های هنری تجسمی، رونمایی از فیلم کوتاه ریحانه، رونمایی از تابلو نمایش‌های هنرمندان و شهدای مدافع حرم، نواختن زنگ مقاومت، یادواره شهدا و … را از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

جلایی ویزیت رایگان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، برپایی بیمارستان صحرایی، افتتاح واحدهای مسکن محرومین، نشست‌های بصیرتی و دانشجویی، برپایی کوهپیمایی و پیاده روی، رژه نیروهای مسلح، برنامه‌های تولیدی و در صداوسیما، فعالیت‌های فضای مجازی در خبرگزاری و پایگاه‌های خبری و تحلیلی، ویژه برنامه همایش روحانیون را از دیگر  برنامه‌های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار