248140
۰۲ مهر ۱۴۰۲
کتاب‌های دفاع مقدسی

کتاب‌های کودک‌ونوجوان دفاع مقدسی توسط خانه کتاب معرفی می‌شوند

همزمان با هفته دفاع مقدس و در قالب سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب»، چهار کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در کتابسرای زیتون معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با هفته دفاع مقدس و در قالب سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب»، چهار کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در کتابسرای زیتون معرفی و بررسی می‌شوند.

نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها، شنبه یکم مهر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود که سرور پوریا؛ نویسنده کتاب و سارا عرفانی؛ منتقد به معرفی و بررسی کتاب «دست‌های سبز لاله» می‌پردازند.

کتابسرای زیتون ساعت ۱۷ این روز از نشست معرفی و بررسی کتاب «باران‌ترین بودی» میزبانی می‌کند و طیبه شامانی؛ شاعر این اثر و هادی خورشاهیان به‌عنوان منتقد نیز در این نشست حضور دارند.

نشست معرفی و بررسی کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» نیز یکشنبه دوم مهر از ساعت ۱۵ با حضور محمد دهریزی و اسماعیل الله‌دادی؛ نویسندگان کتاب و علی‌الله سلیمی به‌عنوان منتقد برگزار می‌شود.

نشست معرفی و بررسی کتاب «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» اثر محمدرضا شرفی خبوشان نیز دیگر برنامه سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» است که ساعت ۱۷ دوم مهرماه با حضور نویسنده کتاب و خسرو باباخانی به‌عنوان منتقد برپا می‌شود.

سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی KETAB.TV پخش می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این نشست‌ها نیز می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به کتابسرای زیتون مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار