248277
۰۷ مهر ۱۴۰۲
محمدعلی صبوریان

اعضای بدن کودک ملایری جان چند بیمار را نجات داد

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای اعضای بدن کودک چهار ساله خبر داد و گفت: نوگل پرپر “محمدعلی صبوریان” بر اثر سقوط از بلندی دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش کودک پرس ، رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از اهدای اعضای بدن کودک چهار ساله خبر داد و گفت: نوگل پرپر “محمدعلی صبوریان” بر اثر سقوط از بلندی دچار مرگ مغزی شد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: خانواده ایثارگر و بخشنده صبوریان و فارسی جوکار، در اقدامی تحسین برانگیز اجازه اهدای اعضای کودک خود را به چند بیمار نیازمند پیوند دادند که این حرکت انسان دوستانه آنها نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه است.

وی با بیان اینکه “محمدعلی صبوریان”، دومین اهداکننده عضو از ملایر در سال جاری به شمار می رود، اظهار کرد: اعضای بدن این کودک، در بیمارستان سینای تهران زندگی بخش جان چندین بیمار شده و قلب، کلیه ها و کبد وی به بیماران منتظر پیوند، اهداء شد.

آذرهمایون با بیان اینکه تاکنون در ملایر برای بیش از ۳۰۰۰ نفر کارت اهدای عضو صادر شده است، اظهار کرد: این شهرستان در زمینه اهدای عضو جزو پیشگامان کشوری محسوب می شود و تاکنون اقدامات فراوانی در راستای فرهنگ‌سازی اهدای اعضای بدن بیماران مرگ مغزی در سطح شهرستان رقم خورده است و این روند ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار