24776
۰۲ مهر ۱۳۹۶
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد؛

شناسایی ۵۰۰ کودک کار و خیابانی در استان کرمانشاه

مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه نسبت به شناسایی ۵۰۰ کودک کار و خیابانی در این استان ابراز داشت که از این تعداد ۱۳۰ نفر توانمند شدند.

به گزارش کودک پرس ، گردهمایی «طرح مهرانه» ویژه حمایت روانی – اجتماعی از کودکان کار و خیابانی همراه با اهدای بسته کمک آموزشی به این کودکان روز شنبه با حضور امید قادری مدیرکل بهزیستی استان، معاون امور اجتماعی و ۱۰۰تن از کودکان کار و خیابانی در محل مجتمع فرهنگی آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد.

در اجرای طرح مهرانه بسته های حمایتی تحصیلی به مناسبت بازگشایی مدارس در اختیار کودکان کار و خیابانی قرار می گیرد.

امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم، بهزیستی را حامی کودکان کار و خیابانی عنوان کرد و گفت: تلاش ما حمایت از این کودکان و توانمندسازی خانواده های آنها از طریق پرداخت تسهیلات است.

وی اضافه کرد: شما کودکان با وجود داشتن بسیاری از مشکلات و دغدغه های بسیار دارای روحیه با نشاطی هستید و این امر فرصتی برای خودسازی خواهد بود.

به گفته مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه، بهزیستی تنها سازمان مدافع حقوق کودکان کار و خیابانی است و پیگیری مشکلات آنها را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات در مرکز حمایتی کودک و خانواده بهزیستی در کرمانشاه، گفت: اورژانس اجتماعی بهزیستی به شماره ۱۲۳ آماده پاسخگویی به هرگونه مسئله و مشکلی است که برای کودکان کار و خیابانی به وجود می آید.

مرتضی کوهی، معاون اموراجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه نیز از شناسایی ۵۰۰ کودک کار و خیابانی دراستان خبرداد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۳۰ نفر توانمند شده و مابقی نیز درمرحله بازتوانی هستند.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار