247558
۱۲ شهریور ۱۴۰۲
ايوته کودک عراقی

کودک عراقی در مسیر پیاده روی اربعین، مایه شگفتی جهان شد

با توجه به افزایش میلیونی حرکت زائران از داخل و خارج عراق برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع)، موکب های حسینی هم در امتداد مسیر حرکت زائران به سمت کربلا مستقر شده اند و فعالیت خود را آغاز کرده اند. در این میان یک دختربچه فقیر عراقی با کرامت و سخاوت خود، جهان را شگفت زده کرد.

به گزارش کودک پرس ، شبکه های اجتماعی تصویری را از یک دختربچه عراقی در حال توزیع بیسکویت بین زائران امام حسین علیه السلام منتشر کرده اند.

اما چیزی که در این عکس مایه شگفتی جهانیان شده است، پای برهنه این دختر آنهم در گرمای شدید تابستان است که نشان می دهد این کودک از یک خانواده فقیر است و با این حرکت نشان می دهد که تمام دارایی خود را تقدیم کرده است.

این عکس در سطحی گسترده در فضای مجازی عراق منتشر شده است و شماری از عراقی ها با کلمات و جمله های محبت آمیز به حرکت این دختربچه که “ايوته” نام دارد، واکنش نشان داده اند. برخی دیگر نیز خواستار جبران کرامت و سخاوت بی اندازه این کودک و اعطای هدیه به او شده اند.

از سوی دیگر مواکب حسینی نیز برای نصب چادرهای خود برای استقبال از زائران پیاده و ارائه خدمات به آنها با یکدیگر رقابت می کنند و با سردادن فریاد “زائران امام حسین خوش آمدید” آمادگی خود را برای پذیرش زائران اعلام می کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار