2475
۰۲ شهریور ۱۳۹۵

تولد دوباره زرنشان با ورود به عرصه کودک

زرنشان با بیان اینکه پنج سال است که با اشتیاق برای کودکان شعر می گوید، گفت: تولد دخترم و عشق مادری مرا به سمت و سوی شعر کودک کشاند.

به گزارش کودک پرس     جلسه نقد و بررسی هیولای من از سلسله نشست های نقد و بررسی مجموعه شعرهای کودک و نوجوان عصر دیروز با حضور مریم زرنشان شاعر، انسیه موسویان شاعر و منتقد ادبی و دکتر حسن دولت آبادی استاد دانشگاه، پژوهشگر و نویسنده و بابک نیک طلب شاعر و منتقد ادبی در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شد.

مریم زرنشان در این جلسه گفت: کتاب هیولای من حدود هشت سال زیر چاپ بود ما شاعران خیلی وقت ها وسواس به خرج نمی دهیم و برخی مواقع که وسواس به خرج داده شود شعر، شعر کوششی می شود نه شعر جوششی. این جلسه نقد و بررسی در مورد کتابم باعث شد من در کارهای بعدی مصمم تر شوم و ریزبین تر نگاه کنم.

زرنشان ضمن تشکر از حوزه هنری برای برپایی جلسات نقد و بررسی مجموعه شعرهای کودک و نوجوان اظهار داشت: این جلسات باعث می شود کتاب های شاعران معرفی شود و کتاب ها دیده شوند. دیده شدن کتاب ها به فروش آنها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه من سالها شعر بزرگسال می گفتم، عنوان کرد: من غزل می گفتم و عضو انجمن باباطاهر بودم از 13 سالگی به شب شعر می رفتم وقتی ازدواج کردم و دخترم به دنیا آمد حس مادری مرا به سمت و سوی شعر کودک کشاند. وقتی وارد شعر کودک شدم دیگر دوست ندارم بزرگ شوم.

این شاعر با اشاره به اینکه پنج سال است که شعر کودک می گویم، بیان کرد: ورود به شعر کودک برایم تولدی دوباره بود. کتاب هیولای من اولین کتاب شعر کودکم است. من همچنان این عرصه را دوست دارم و به شعر کودک علاقه مند هستم.

زرنشان تصریح کرد: من برخی شب ها چندین شعر می گویم من با اشتیاق وارد عرصه شعر کودک شدم امیدوارم مسیرهای پیش رو را به خوبی طی کنم و بتوانم برای بچه ها شعرهای خوبی بنویسم که از آنها لذت ببرند.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار