موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
247049
۲۴ خرداد ۱۴۰۲
سخنگوی ستاد مردمی جشن ۱۰ کیلومتری:

از انقلاب تا آزادی | خیابان های پایتخت میزبان «جشن بزرگ غدیر»

تهران در روز عید سعید غدیر خم بار دیگر میزبان جشن بزرگ و باشکوه مردمی غدیر از خیابان انقلاب تا میدان آزادی می شود.

به گزارش کودک پرس، سخنگوی ستاد مردمی با تشریح جزئیات برگزاری مراسم جشن بزرگ غدیر در تهران، اظهار داشت : مهمانی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر برای دومین سال پیاپی با مشارکت ۱۲۰۰ موکب مردمی در تهران برگزار می‌شود.

مراسم امسال روز ۱۶ تیر در حدفاصل میدان امام حسین (علیه السلام) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و بیش از ۱۲۰۰ موکب خدماتی و پذیرایی مردمی و ده‌ها شهربازی سیار میزبان شهروندان تهرانی خواهند بود.

ساسان زارع، سخنگوی ستاد مردمی مهمانی ۱۰ کیلومتری با اعلام این خبر افزود: تمامی اقدامات نظیر برپایی موکب ها به میزبانی مردم، هیأت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی و گروه‌های سرود انجام خواهد شد و نهادهای حاکمیتی ضمن تأمین زیرساخت‌های لازم، صرفاً از برگزاری این مراسم پشتیبانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: آمارها نشان می‌دهد که حدود ۳ میلیون نفر از جشن سال گذشته استقبال کرده‌اند، با توجه به این آمار پیش‌بینی می‌شود که در جشن امسال باید آمادگی میزبانی شهروندان بیشتری وجود داشته باشد به همین دلیل ضمن تغییر مسیر، ظرفیت و تعداد موکب‌های خدماتی و پذیرایی نیز بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است.

سخنگوی ستاد مردمی جشن غدیر ضمن دعوت از عموم مردم برای مشارکت در برپایی این جشن بزرگ، اعلام کرده است موکب‌ها، هیت و مجموعه‌های مردمی که امکان میزبانی مردمی در این رویداد عظیم را دارند می‌توانند با ارسال پیامک عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ در سامانه ثبت نام کنند.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار