موقعیت فعلی شما : خانه/البرز/فرهنگ و رسانه
246837
۰۹ شهریور ۱۴۰۱

درخشش بازیگر کودک البرزی در جشنواره بین المللی فیلم فرانسه

هلنا متنجم موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن جوان جشنواره بین المللی کن فرانسه را دریافت کند.

به گزارش کودک پرس ،این بازیگر کودک و هنرمند استان البرز پیش از این با نمایش « معامله » کاری از حوزه هنری استان البرز در جشنواره تئاتر درخشید ، اینبار با بازی در فیلم کوتاه «دنبال شونده» این درخشش را ادامه داد.

جشنواره بین المللی کن فرانسه  یک رویداد ترکیبی یک مسابقه جهانی واجد شرایط lMDB در همه ژانرها است که برای فیلمسازان بلند و کوتاه بین المللی برگزار می شود.

ماموریت این جشنواره با نماد پری طلایی کشف جواهرات کمیاب،برجسته کردن نسل جدیدی از استعدادهای نوظهور و موج آینده فیلمسازانی است که شایسته دیده شدن و شناخت بیشتر هستند.

درخشش بازیگر کودک البرزی در جشنواره بین المللی فیلم فرانسه

فیلم کوتاه «دنبال شونده» اولین ساخته مهرداد مسنن نژاد است که مضمونی کودک آزاری دارد و در فروردین ۱۴۰۱  عرضه شده است.

عوامل اصلی فیلم به این شرح است: نویسنده و کارگردان:مهرداد مسنن نژاد،مدیر فیلمبرداری:علیرضا پورعبدالله،فیلمبرداران:مهدی و مجتبی پورعبدالله،طراح صحنه و لباس:سعیده کارگران،دستیار اول کارگردان:محمد ایسوندی،دستیار دوم کارگردان:مهدی جاوید،منشی صحنه:شیرین رستمی،گریمور:سمانه غریبی زاده،صدابردار:میلاد ملک نژاد،صداگذار:گودرز فیروزی،تدوینگر و ساخت تیزر:مبین نامور،اصلاح رنگ:محسن افشار،ترجمه و تیتراژ:موسسه اپیزود فیلم،طراحی پوستر:فاطمه ایسوندی،مدیر تدارکات:سیدمحمد رضاپور،مشاور و مدیر تولید:احمد مطوری،تهیه کننده:مهرداد مسنن نژاد،مجری طرح:انجمن سینما جوان ایران(استان البرز)،پخش بین المللی:موسسه اپیزود فیلم،بازیگران:هلنا متنجم،مهسا کاهه،علیرضا ولیپور،رها قاسمی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار