23534
۲۳ شهریور ۱۳۹۶

هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مادران از قبل تولد فرزندشان تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی عرضه شده است.

به گزارش کودک پرس ،هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛ تا ۲۵ شهریور ماه در سالن‌های (۷ – سری ۲۵ و ۲۷) نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد و علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی هایی از کشورهای کره جنوبی، بلغارستان، هلند، آلمان، ترکیه، چین و انگلستان محصولات خودرا به نمایش گذاشته است.


برپایی غرفه‌های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان، معاینه جسمی، بینایی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان؛ از دیگر برنامه‌های هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک است.


در این نمایشگاه جدیدترین کالا‌ها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک، کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد، نشریات، شرکت‌های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک و انواع اسباب بازی‌ها ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.


توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا‌ها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری” هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک” است.


رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک گفت: امروزه نوزادان و کودکان سرمایه‌های معنوی، معماران سازندگی، مولدان مایحتاج زندگی و آموزندگان دانش و پژوهش آیندة جامعه و کشور هستند و لذا مراقبت در تربیت، سلامت، رشد و تکامل فکری، ایمنی آن‌ها امری ضروری و حیاتی است.


محتشم امیری افزود: یکی از فرصت‌های بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانایی‌ها و قابلیت‌های واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی، حضور در نمایشگاههاست و حضور در نمایشگاه باعث می‌شود تا توانمندی بنگاه‌های مختلف به معرض نمایش گذاشته شده و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم شود.


در این نمایشگاه همچنین گروه‌های مردم نهاد NGO و سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، شرکتهای خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد و نشریات، کتاب‌ها و کلیه خدمات اطلاعاتی مادران و کودکان نیز حضور دارند.


هشتمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از دیروز تا ۲۵ شهریور هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار