23509
۲۲ شهریور ۱۳۹۶

حکم عاملان قتل بنیتا هفته آینده اعلام می شود

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران با بیان این که احتمالا امروز آخرین جلسه رسیدگی به پرونده قتل کودک 8 ماهه است، گفت: حکم بخشی از این پرونده به زودی صادر و هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش کودک پرس ، محسن افتخاری روز چهارشنبه در حاشیه دومین جلسه محاکه قتل بنیتا در جمع خبرنگاران افزود: بازجویی از متهم ردیف چهارم تاثیری در وضعیت اتهامی دیگر متهمان ندارد اگر اعتراضاتی به بخش هایی از پرونده باشد مجددا مورد بررسی قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش، غلامحسن اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران و محسن افتخاری سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران در جلسه امروز دادگاه حضور یافته و از نزدیک در جریان روند محاکمه قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا ، ٢٩ تیر امسال خبر ربوده شدن دختر بچه هشت ماهه‌ای در شبکه‌ های اجتماعی دست به دست شد تا اینکه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد این دختربچه در خودروی به سرقت رفته پدرش در پاکدشت ورامین کشف شد.
پلیس آگاهی تهران، ربایندگان خودرو و کودک هشت ماهه را دستگیر و با حضور متهمین در مقابل منزل این کودک، صحنه جرم با حضور مأموران پلیس آگاهی بازسازی شد.
عاملان قتل این کودک هشت ماهه بعدا مدعی شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاکدشت، موضوع را به مأموران نیروی انتظامی اطلاع دادند و اقدامی برای نجات جان کودک انجام نشد اما بلافاصله این ادعای کذب آنان نخست از سوی مأموران نیروی انتظامی و سپس از سرپرست دادسرای جنائی استان تهران رد شد. 

 

منبع: ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار