2313
۰۱ شهریور ۱۳۹۵

اعلام آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

محمدابراهیم الهی‌تبار: همدان آمادگی برگزاری کامل جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را دارد.

به گزارش کودک پرس     محمدابراهیم الهی‌تبار شامگاه یکشنبه در مراسم پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان همدان با گرامیداشت روز همدان و زادروز بوعلی سینا و هفته دولت اظهار داشت: باید همواره یاد شهیدان رجایی و باهنر را که در راه مبارزه با استکبار ایستادند و به شهادت رسیدند، گرامی داشت.

الهی تبار با اشاره به ظرفیت‌های جوانان عنوان کرد: جامعه‌ای که بیشترین جمعیت آن سنین ۱۶ تا ۶۴ سال باشند در بهره مندی از ظرفیت های خدادادی و قدم برداشتن در راستای توسعه کشور موفق تر خواهد بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ایران کشوری جوان است و باید از این ظرفیت در عرصه‌های مختلف استفاده کند تا به توسعه برسد، عنوان کرد: باید بستر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای جوانان فراهم شود.

الهی تبار با بیان اینکه دولت برای ایجاد بستر تعالی و شکوفایی تلاش می کند، گفت: دولت به تنهایی قادر به انجام امور نیست و همه باید برای کسب موفقیت تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه حد و حدود فعالیت‌های هنری و فرهنگی از قوانینی برخوردار است که باید همگی به آن تمکین کنند، گفت: باید برای ایجاد فضایی شاد و بانشاط در همه عرصه‌ها تلاش کرد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه در دو سال اخیر با وجود تنگناهای موجود، تلاش هایی برای نشان دادن توانایی های همدان در عرصه فرهنگی و هنری صورت گرفت، گفت: جشنواره‌ها و برنامه های فرهنگی ملی و بین‌المللی بسیاری در همدان اجرا شد.

الهی تبار با تاکید بر اینکه همدان آمادگی برگزاری کامل جشنواره فیلم کودک و نوجوان را دارد، افزود: اگر اصفهان توان اجرای جشنواره کودک را نداشته باشد همدان آمادگی این میزبانی را خواهد داشت.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان به راه‌اندازی موزه عکاسی به عنوان یکی از ظرفیت‌های استان همدان اشاره کرد و گفت: امیدواریم شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی جوانان استان همدان در تمامی عرصه ها باشیم.

 

 

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار