22749
۰۹ شهریور ۱۳۹۶

کلنگ‌زنی و گشایش دو مرکز کانون در چهارمحال بختیاری

هم‌زمان با هفته دولت در استان چهار محال و بختیاری کلنگ ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پردنجان به زمین زده شد و مرکز آموزشی کانون زبان ایران نیز در شهر فارسان گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ،به گفته‌ی فرزاد رحیمی مدیرکل کانون استان چهارمحال و بختیاری بخشی از هزینه ساخت این مرکز از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان و بخش دیگر آن نیز با مشارکت خیرین تامین شده است.

 

وی افزود: مساحت زمین در نظر گرفته شده جهت ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرنجان 850 متر مربع است که از سوی شورای شهر، شهرداری و خیرین به کانون واگذار شده است.

 

رحیمی اضافه کرد: 450 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این مرکز با زیربنای 450 مترمربع پیش‌بینی شده و شهرداری پردنجان هزینه خاک‌برداری و صدور پروانه ساخت این مرکز را تامین خواهد کرد.

 

پردنجان در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری با جمعیتی بالغ بر8هزار و 700 نفر است.

 

هم‌چنین در آیین دیگری در شهرستان فارسان پنجمین مرکز کانون زبان ایران در  استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

 

محمد مردانی رییس کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت این مرکز آموزشی با 6 کلاس و 2 مدرس مجرب، پذیرای 130 زبان‌آموز کودک و نوجوان خواهد بود.

 

واحد آموزشی کانون زبان فارسان در خیابان شهید بهشتی، روبه‌روی مخابرات، واقع شده و آماده پذیرش زبان‌آموزان این شهرستان است.

 

گفتنی است این آیین‌ها با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندار و شهردار فارسان و جمعی از خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد و اعضای کانون فارسان به اجرای سرودخوانی، موسیقی سنتی، شاهنامه‌خوانی و … پرداختند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار