22631
۰۸ شهریور ۱۳۹۶

نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان ایلام

این جشنواره باهدف شناسایی و شناساندن شاعران و ظرفیت‌های شعر کودک و نوجوان استان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،محمدعلی قاسمی، مدیر حوزه هنری استان ایلام، صبح امروز اظهار کرد: این جشنواره به همت واحد ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری استان ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: تقویت ارتباط شاعران فعال در حوزه شعر کودک و نوجوان با همدیگر، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار تولیدشده در زمینه شعر کودک و نوجوان، انتشار مجموعه شعر کودک و نوجوان استان ایلام با عنوان رنگین‌کمان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه هنری استان ایلام، بابیان اینکه محدوده سنی شرکت در این جشنواره شامل دو گروه زیر 20 سال و بالای 20 سال است، ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید حداقل 2 اثر و حداکثر 4 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

قاسمی، با اشاره به اینکه آخرین‌مهلت ارسال آثار 30 آبان ماه سال جاری است، یادآور شد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بعداً اعلام خواهد شد و به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود به دبیرخانه جشنواره واقع در ایلام، بلوار شمالی امام (ره)، نبش خیابان پاسداران، حوزه هنری استان ارسال کنند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار