موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
22623
۰۸ شهریور ۱۳۹۶
محمد سرشار خبر داد:

شبکه کودک فیلم و سریال تولید خواهد کرد

به زودی و پس از انتصاب مدیر گروه فیلم و سریال شبكه كودك، فرصتهای همكاری نویسندگان، فیلمنامه‌نویسان و تهیه‌كنندگان آثار نمایشی با كانالهای پویا و نهال شبكه كودك اعلام خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،گروه فیلم و سریال شبكه كودك راه‌اندازی خواهد شد.براساس برنامه پنج‌ساله معاونت سیما، شبكه كودك به تولید فیلم و سریال خواهد پرداخت.

 

محمد سرشار، مدیر شبكه كودك با اعلام این خبر گفت: بخش مهمی از مصرف تلویزیونی كوچكسالان را، آثار داستانی پویانمایی و رئال تشكیل می‌دهد و باید برای تولید آثار نمایشی كودكانه در قالب فیلم و سریال، مجموعه‌ای از اقدامات اساسی صورت گیرد.

سرشار افزود: هم‌اكنون، تولیدات ساخت ایران، كفاف این حجم مصرف را نمی‌دهد و شبكه كودك مجبور است بخش عمده آثار داستانی را از كشورهای خارجی وارد و آماده‌سازی كند.
وی اضافه كرد: هرچند كارشناسان شبكه كودك تمام تلاش خود را می‌كنند تا آثار داستانی خارجی، كمترین تعارضات فرهنگی را ایجاد كنند ولی در هر حال، ضرورت دارد برای ترویج سبك زندگی اسلامی ایرانی، فیلمهای و سریالهای مناسب رده سنی خردسال و كودك، تولید شود.

مدیر شبكه كودك اظهار داشت: با كمك گرفتن از سرمایه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه ادبیات كودك و نوجوان و سرمایه‌گذاری در فیلمنامه‌نویسی برای كودكان، شبكه كودك تلاش خواهد كرد تا فصل جدیدی را در آفرینش فیلم و سریال برای مخاطبان خود بگشاید.

گفتنی است شبكه كودك سیما با بیشترین بیننده، مهمترین رسانه پخش‌كننده آثار نمایشی داخلی و خارجی مناسب خردسالان و كودكان به زبان فارسی است.

منبع: صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار