موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
22327
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

«نو نوایان»، رقابتی کربلایی

به گزارش کودک پرس ، برنامه «نو نوايان» با هدف آشنايي هر چه بيشتر نوجوانان با آموزه هاي كربلا و آموزش اصولي شيوه ها و راهكارهاي عملي و اجرايي مداحي و مرثيه سرايي اهل بيت (ع)، درگروه كودك و نوجوان شبكه دو سيما در حال توليد است.   اين برنامه علاوه بر بخش هاي مختلفي […]

به گزارش کودک پرس ، برنامه «نو نوايان» با هدف آشنايي هر چه بيشتر نوجوانان با آموزه هاي كربلا و آموزش اصولي شيوه ها و راهكارهاي عملي و اجرايي مداحي و مرثيه سرايي اهل بيت (ع)، درگروه كودك و نوجوان شبكه دو سيما در حال توليد است.

 

اين برنامه علاوه بر بخش هاي مختلفي چون تقديم نامه، مسابقه پيامكي نشاني، كاروان، حديث روز، بخش نمايشي داستان كربلا، حضور در حسينيه ها و گفت و گو با پيرغلامان، از نوجوانان علاقه مند به مداحي در سراسر كشور به منظور شركت در مسابقه «نو نوايان» (مداحان نوجوان) دعوت كرده است.

 

بر اين اساس، نوجوانان 10 تا 16 سال لازم است تا پانزدهم شهريور، يك دقيقه از فيلم مداحي خود را به همراه مشخصات شخصي شامل (نام، نام خانوادگي، شماره تماس، سن، شهر محل زندگي) به آدرس مجازي برنامه با عنوان @nonavayan_tv ارسال كنند.

 

10 نفر از نوجوانان مداح پس از داوري ، به مرحله نهايي راه مي يابند. «نو نوايان» به تهيه كنندگي سيد اسماعيل موسوي و امير كياني هم زمان با ماه محرم پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار