22228
۳۰ مرداد ۱۳۹۶
فرماندار اهواز عنوان کرد؛

به هیچ عنوان نباید برق مدارس قطع شود

خون میرزائی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، به هیچ عنوان برق مدارس چه به دلیل بدهی و چه به دلایل فنی قطع نشود و برای این منظور آموزش و پرورش با فرمانداری صحبت کند.

به گزارش کودک پرس ،  نبی الله خون میرزائی ظهر امروز در نشست شورای اداری اهواز، اظهار کرد: حضور منظم ادارات در جلسات شورای اداری شهرستان یکی از دستور کارهای مهم و ضروری است.

وی افزود: مدیرانی که روئسای کمسیون‌ها و کمیته‌ها را به نمایندگی خود در جلسات شورای اداری شهرستان ارسال می کنند، اختیارات لازم را به آنها بدهند.

فرماندار اهواز متذکر شد: در این جلسات باید بررسی شود کدام دستگاه‌ها عملکرد بهتری دارند، تا مورد تشویق قرار بگیرند و درغیر اینصورت دستگاه اجرایی که به وظایف خود خوب عمل نکرده است؛ باید پاسخگو باشد.

خون میرزائی تاکید کرد: مصوبات شورای اداری از ابلاغ شفاهی گرفته تا کتبی باید در دستور کار مدیران ادارات اجرایی قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم تعریف اتاق کودک در ادارات برای بانوان خطاب به مدیران ادارات شهرستان گفت: روئسای ادارات تا هفته آینده باید پاسخ مکاتبات فرمانداری در خصوص این امکان برای بانوان باشند.

خون میرزائی افزود: مدیران ادارات تا ظرف هفته آینده رابطان مشاور و بانک های اطلاعاتی خود را به منظور اختصاص اتاق کودک در ادارات ارائه دهند.

وی تاکید کرد: در این اطلاعات باید مشخص شود کدام اداره در خصوص اتاق کودک اقدام کرده و کدام اداره تاکنون کاری از پیش نبرده است.

خون میرزائی با اشاره به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید، هفته دفاع مقدس، آغاز ماه محرم تمهیداتی ویژه‌ای توسط ادارات به منظور برگزاری هر کدام از این مناسبت ایجاد شود، و دستگاه های اجرایی نقش خود را برای انجام بهتر این مناسبت ها مشخص کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی که پروژه کلنگ زنی دارند، در این خصوص حتما با فرمانداری هماهنگ کنند.

خون میرزائی از مدیران ادارات درخواست کرد: به منظور حل برخی مشکلات بین بخشی با معاونت های فرمانداری در ارتباط باشند و نگذارند این اختلافات به رسانه ها کشیده شود.

وی از اداره برق شهرستان درخواست کرد: با توجه به دمای بالای هوا و تشدید گرما تمهیدات ویژه ای به منظور جلوگیری از قطعی مکرر برق اتخاذ کند.

خون میرزائی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، به هیچ عنوان برق مدارس چه به دلیل بدهی و چه به دلایل فنی قطع نشود و برای این منظور آموزش و پرورش با فرمانداری صحبت کند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: در اولین فرصت از وضعیت حفاظت فیزیکی و دوربین های مدار بسته خود در ادارات خبر دهند.

فرماندار اهواز در پایان متذکر شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پرداخت مطالبات رسانه ها در بحث آگهی را در اولویت پرداخت های خود قرار دهد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار