موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
219890
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

سال ۹۹ رادیو کودک احیا می شود

به گزارش کودک پرس،حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این نشست بیان کرد: سال ۹۹ را در شرایطی آغاز کردیم که درگیر مشکلات کرونا بودیم و تمام برنامه های صداوسیما و رادیو متاثر از این مشکل بوده است. آنتن رادیو نیز از ابتدای این مشکل تلاش کرد به بهترین وجه اطلاع رسانی کند […]

حمید شاه آبادی

به گزارش کودک پرس،حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در این نشست بیان کرد: سال ۹۹ را در شرایطی آغاز کردیم که درگیر مشکلات کرونا بودیم و تمام برنامه های صداوسیما و رادیو متاثر از این مشکل بوده است. آنتن رادیو نیز از ابتدای این مشکل تلاش کرد به بهترین وجه اطلاع رسانی کند و همچنین امید بیافریند.

به گفته وی، نام گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید تکالیف جدی را برای رادیو رقم زد به همین دلیل تکالیفی برای امسال در دستور کار است.

وی ادامه داد: سالروز تاسیس رادیو برای همه ملت ایران و کسانی که با این رسانه ارتباط برقرار می کنند و اهالی رادیو یک روز قابل توجه است. ما سال گذشته پس از یک وقفه ۶ ساله در این روز سیزدهمین جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا را برگزار کردیم. امسال هم این جشنواره را در دستور کار داشتیم و اقبال خوبی از اهالی رادیو برای این جشنواره شد. در بخش مرمی ۲.۵ برابر سال گذشته استقبال داشتیم. در بخش بین المللی نیز فکر می کردیم استقبال نشود ولی ۳.۵ برابر سال گذشته از ۱۶ کشور مشارکت شد و داوری تمام بخش ها جز بین المللی به پایان رسیده است و بخش های اجرایی تماما برگزار شده است اما به دلیل کرونا مراسم به تعویق افتاد که بعد از این ماجرا آن بخش را هم برگزار می کنیم.

وی درباره برنامه های کودک رادیو نیز بیان کرد: سال های گذشته مصوبه ما این بود که تعداد برنامه های کودک خود را افرایش دهیم. کارگروهی تشکیل داده بودیم که به دلایلی ادامه پیدا نکرد و این نقطه ضعف ما در این زمینه است که امسال برای آن برنامه داریم. پایگاه جامعه کودک در ایران صدا نقطه قوت ما در برنامه سازی رادیو در زمینه کودک است که اقبال خوبی از آن صورت گرفت و امیدوارم به پشتوانه این تولیدات وارد فضای برنامه سازی برای کودکان شویم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار