219874
۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

پسر بچه‌ای 6 ساله پیراهن تیم فوتبال باشگاهی ایتالیا را طراحی کرد

تیم ایتالیایی پسکارا کالچیو که در سری ب حضور دارد با پیراهنی که توسط یک کودک 6ساله طراحی شده به میدان خواهد رفت.

به گزارش کودک پرس، باشگاه ایتالیایی پسکارا کالچیو که در لیگ سری ب این کشور حضور دارد با هدف افزایش امید در میانه بحران اپیدمی کرونا مسابقه‌ای برای طراحی پیراهن این تیم برگزار کرد. قرار بود طرحی که در این مسابقه برنده شود به عنوان پیراهن جدید باشگاه تولید شده و پسکارا در ادامه فصل برای گرم کردن پیش از مسابقات از آن استفاده خواهد کرد.

در این مسابقه طرحی که توسط یک کودک 6ساله و با محوریت سمبل این باشگاه یعنی دلفین طراحی شده به عنوان طرح برگزیده اعلام شد و پسکارا اعلام کرده که با شروع دوباره رقابتهای فوتبال در ایتالیا، زمانی که پیش از شروع بازی‌ها برای گرم کردن وارد زمین شود این پیراهن را به تن خواهد کرد.

باشگاه پسکارا اعلام کرد با هدف کمک به کودکان در قرنطینه و با هدف جلوگیری از سرخوردگی و کسالت آنها این مسابقه را برگزار کرده است.

بر اساس اعلام رسمی باشگاه بعد از دریافت صدها طرح، در نهایت طرح لوئیجی دی‌آگوستینوی شش ساله که با استفاده از نماد باشگاه، دلفین و یک رنگین‌کمان طراحی شده را به عنوان قهرمان مسابقه انتخاب کرده است.

لباس جدید پسکارا نام لوئیجی شش ساله را بر روی آستینش خواهد داشت و توسط بازیکنان پسکارا پیش از شروع رسمی مسابقه و در زمان گرم کردن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار