21867
۲۱ مرداد ۱۳۹۶

کتابهای طوطی را با امضا نویسنده آن بخرید

کیوان عبیدی آشتیانی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه به فروشگاه انتشارات فاطمی می‌آید و چند ساعتی را کنار دوستداران کتاب‌هایش خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های دست نگه دار دزد، ویرجینیا گرگ می‌شود و سام و حیوان خانگی‌اش را با امضای ایشان خریداری کنند.

به گزارش کودک پرس ، کیوان عبیدی آشتیانی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه به فروشگاه انتشارات فاطمی می‌آید و چند ساعتی را کنار دوستداران کتاب‌هایش خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های دست نگه دار دزد، ویرجینیا گرگ می‌شود و سام و حیوان خانگی‌اش را با امضای ایشان خریداری کنند.
آشتیانی سال‌هاست که در زمینه‌ بررسی ادبیات کودکان و نوجوانان با شورای کتاب کودک همکاری می‌کند. او ترجمه‌ ادبیات نوجوانان را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و تاکنون جوایز متعددی مانند جایزه کتاب فصل، لوح افتخار شورای کتاب کودک و جایزه پروین اعتصامی را کسب کرده است. از این مترجم تاکنون ۳ کتاب توسط کتاب طوطی منتشر شده و کتاب «داستان لئو» نیز در دست انتشار است.
جشن امضا روز دوشنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۹-۱۷ در فروشگاه کتاب فاطمی واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، تقاطع شهدای ژاندارمری برگزار می‌شود.
درباره كتاب طوطی
طوطی، بخش کتاب کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، تلاش می‌کند با توجه به نیازهای واقعی کودکان و نوجوانان ایرانی برای تمام گروه‌های سنی کتاب و محتوای خواندنی و آموزشی، در قالب ادبیات داستانی و غیرداستانی تولید ‌کند. اولويت بخش ادبیات داستانی كتاب طوطي، معرفي ادبیات کهن و ادبیات معاصر ایران است و نيز مسائل و مفاهيمي که کودکان جهان از آن درک مشترکي دارند، مفاهيمي همچون صلح و دوستی، بردباری و شفقت. اين كتاب‌ها با طرح‌هايي جذاب در قالب کتاب‌های تصویری یا داستان‌های کوتاه و بلند برای گروه‌های سنی مختلف منتشر مي‌شوند و هم به سرگرمی و لذت کودک از خواندن توجه می‌کند و هم نیازهای مهارتی و پرورش ذهنی آنان. ادبیات غیرداستانی طوطي نيز با هدف افزایش دانش و اطلاعات عمومی کودکان و نوجوانان، تألیف و ترجمه زندگینامه مشاهیر علمی، ادبی و هنری ایران و جهان، ایران‌شناسی، تاریخ و فلسفه علم، نوآوری‌های علمی را با زبان و طرحي متناسب با دانش پایه و گروه‌های سنی مختلف کودکان و نوجوانان، در نظر دارد.

درباره انتشارات فاطمي
انتشارات فاطمی در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید منابع علمی و آموزشی معتبر و به‌منظور پرورش استعدادهای نسل جوان و نیز ترویج علم تأسیس شد و تاکنون بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب و نشریه علمی منتشر کرده است. فاطمي همواره بر دقت علمی، نوآوری و رویکرد حرفه‌ای تأكيد داشته که بارها از سوی سازمان‌ها و مراکز علمی و آموزشی کشور تأیید و تشویق شده است. انتشارات فاطمي بارها به‌عنوان ناشر برگزیده نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و همچنين ناشر برگزیده جشنواره کتاب‌های آموزشی رشد معرفي شده است./

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار