موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208153
۰۲ آبان ۱۳۹۸

۷۳۰ ناشر برای شرکت در بیست‌ویکمین نمایشگاه کتاب مشهد ثبت‌نام کردند

تحفه‌گر گفت: ۷۳۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ ناشر دانشگاهی، ۳۹ ناشر کمک آموزشی، ۱۰۵ ناشر کودک و نوجوان، ۴۶۹ ناشر عمومی و ۶ کتاب فروشی از سطح شهر حضور دارند.

به گزارش کودک پرس ، «افشین تحفه گر» در نشست خبری تشریح برنامه های بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد افزود: ۷۳۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۷ ناشر دانشگاهی، ۳۹ ناشر کمک آموزشی، ۱۰۵ ناشر کودک و نوجوان، ۴۶۹ ناشر عمومی و ۶ کتاب فروشی از سطح شهر حضور دارند.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: برای نمایشگاه سال جاری، مبلغی معادل یک میلیارد و‌ ۲۰۰ میلیون تومان بن کتاب که شامل بن‌‌های ۱۵۰،۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی است را در نظر گرفتیم.همچنین مراجعه کنندگان می‌توانند از تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی غرفه داران برای خرید کتاب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وسایل نقلیه عمومی را برای سرویس دهی به مردم فراهم می‌کنیم که از ایستگاه متروی نمایشگاه تا محل خود نمایشگاه از ساعات آغازین تا انتهای آن سرویس دهی کنند، گفت:۳ هزار و ۸۳۵ عنوان کتاب برای انتخاب کتاب سال خراسان ثبت نام کردند.

 

تحفه گر با بیان اینکه در این نمایشگاه از ۶ عنوان کتاب برگزیده و اپلیکیشنی برای اطلاع رسانی از مکان غرفه‌‌ها و نقشه نمایشگاه رونمایی می‌شود، افزود:وسعت نمایشگاه کتاب ۲۰ هزار متر مربع شامل ۱۰۰۰ غرفه در ۱۰ سالن نمایشگاه است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به حضور گسترده ناشران بومی و غیربومی در این نمایشگاه گفت: غرفه داران و ناشران حاضر در نمایشگاه در ساعات تعطیلی نمایشگاه می‌توانند به صورت رایگان از مراکز تفریحی و گردشگری مشهد استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در نمایشگاه ادامه داد: ۹۰ برنامه فرهنگی و هنری را به همت سرای اهل قلم در نمایشگاه برگزار می‌‌کنیم که از جمله آنها ۱۰ نشست نخبگانی و تخصصی، رونمایی از تازه‌های نشر و کارگاه‌های نویسندگی است.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار