موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207600
۲۲ مهر ۱۳۹۸

نگاه و توجه دولت به توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: دولت گام‌های بزرگی را در راستای توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار برداشته است .

به گزارش کودک پرس ، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: دولت گام های بزرگی را در راستای توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار برداشته است .

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان بویراحمد با اشاره به تاکید بر تداوم روند اجرای عدالت اجتماعی در تامین زیر ساخت های ورزشی در نقاط مختلف استان افزود: تا پیش از این جوانان در مناطق کم برخوردار و روستایی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ورزشی، کمترین بهره را می‌بردند، در حالی که فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق و احیای بازی‌های محلی و بومی این مناطق می‌تواند نقشی اساسی در توسعه ورزش و همچنین سلامت افراد ایجاد کند.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به سیاست کلی دولت مبنی بر جلوگیری ازروند مهاجرت روستاییان به شهرگفت: پایین بودن سرانه زیرساخت‌های ورزشی وکم‌توجهی به موضوع ،بروزبی‌توازنی و بی‌عدالتی، موجب محرومیت جوانان روستایی و شهرستانی از تفریح‌های سالم و مهاجرت به شهرها شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود: توجه به ورزش برای رسیدن به نشاط و تندرستی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است که با جدیت ویژه‌ای توسط اداره کل ورزش و جوانان استان مورد پیگیری قرار گرفته و در شاکله‌های شهرستان ها و روستا های استان نمود پیدا کرده است.
وی ورزش را مهم ترین عامل در افزایش نشاط اجتماعی و مقابله با انحراف‌های اجتماعی دانست وبابیان اینکه در این خصوص باید به اهمیت موضوع تقویت ورزش درروستاهاو مناطق کم برخوردار نگاه ویژه داشت ،از حمایت های فرمانداران شهرستانها از حوزه ورزش تقدیر کرد و گفت: ورزش در روستاها و مناطق کم برخوردار باید به شکلی اصولی و هدفمند پیگیری شود.
وی ،توسعه ورزش در این مناطق را عامل ایجاد نشاط و شادی اجتماعی و راهکاری برای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های نهفته دانست و از مسئولین استانی خواست در جهت رشد و شکوفایی نخبگان ورزش در روستا تلاش کنند.
منبع: وزارت ورزش و جوانا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار