موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204946
۲۰ شهریور ۱۳۹۸

دیلم، میزبان مسابقات هندبال نوجوانان کشور

رقابت‌های منطقه ۸ کشوری هندبال رده نوجوان به میزبانی شهرستان دیلم از ۳ الی ۷ مهر سال جاری در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، باتوجه به اینکه شهرستان دیلم به عنوان میزبان رقابت های هندبال نوجوانان منطقه ۸ کشور انتخاب شده، آمادگی لازم را برگزاری این رویداد ورزشی وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم در نشست هماهنگی میزبانی این رقابت ها گفت : برای ارتقا و توسعه سطح ورزش شهرستان همه دستگاه های اجرایی باید همکاری کنند.

محمد طاهری افزود: باتوجه به اینکه رقابت های منطقه ۸ کشوری هندبال رده نوجوان به میزبانی شهرستان دیلم از۳ الی ۷ مهر سال جاری در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید بهشتی به یادبود ورزشکار فقید شهرستان سیدسینا مهدوی برگزار خواهد شد، همه نهادها و دستگاههای اجرایی موطف به همکاری همه جانبه هستند.

 

وی اظهارداشت: تشکیل کارگروه ساماندهی امور جوانان با محوریت میزبانی برگزاری این رقابت ها بصورت منظم انجام و تامین نظم و امنیت ، همکاری و پشتیبانی در بحث پوشش هزینه ها ، اسکان و پوشش رسانه ای و پزشکی مدنظر دستگاههای مربوطه قرار گیرد.

طاهری گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بنا به وظیفه و در راستای شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی اقدام های مناسبی در توسعه سرانه ورزشی این شهرستان انجام شده که احداث چمن های مصنوعی ، خوابگاه ورزشکاران ،خانه کشتی ،سالن بانوان، روشنایی استادیوم ،تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شهید ناطق زاده و عامری و خرید تشک کشتی بخشی از آنان است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه شهرستان دیلم در رشته های ورزشی دارای ظرفیت و قابلیت بالا و چندین ورزشکار در لیگ های کشوری دارد از خیرین و تمامی ورزش دوستان انتظار داریم برای ارتقای سطح ورزش کمک و همیاری بیشتری داشته باشند.

 

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم افزود: ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های کشوری سفیران ارزشمندی برای شهرستان بشمار می آیند و امیدواریم با حضور قوی خود در این رویداد ورزشی به مراحل بعدی راه یابند.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار