موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203877
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

روز پایانی جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوان با اکران چند فیلم

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که از چند روز پیش در اصفهان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با اکران چند فیلم پایان می‌یابد.

به گزارش کودک پرس ، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهار شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش «ملی» و «بین المللی» در اصفهان در حال برگزاری است و امروز آیین اختتامیه آن برگزار می شود.

پردیس سینمایی ساحل (سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ (سالن نقش جهان، سالن چهل ستون، سالن چهار سوق)، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر (سالن ۱، سالن ۲، سالن ۴) و پردیس هنر؛ سینماهای جشنواره امسال هستند که میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این رویداد فرهنگی هستند.

امروز دوشنبه چهارم شهریور هفتمین و آخرین روز از برگزاری این جشنواره بین المللی فیلم های متنوع و شاخصی در سینماهای اصفهان نمایش داده می شود.

سینما ساحل

در آخرین روز جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سالن نصف جهان این مجموعه سینمایی فیلم هایدی از آلمان،سوئیس و آفریقای جنوبی ، فیلم برگزیده، و فیلم بیست و سه نفر از مهدی جعفری اکران خواهد شد.

در سالن زنده رود این مجموعه سینمایی نیز فیلم های دوایزتاک از آمریکا، جیکوک،می می و سگ های سخنگو ازجمهوری لتونی ، مجموعه وب سری ۷، پویانمایی جوانمرد کاری از علی احمدی و غرغر وارد می شود از کشور مکزیک اکران خواهد شد.

پردیس سینمایی چهارباغ

در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ نیز فیلم های پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش آبادی، پلنگتون از کشور انگلستان دوبله همزمان، یافتن کالارو از کشورچین و آمریکا دوبه همزمان، و داستان های باغ جادویی از فرانسه ولوکزامبورگ اکران می شود.

همچنین در سالن چهل ستون این پردیس سینمایی نیز فیلم های وب سری ۷،منطقه پرواز ممنوع از امیر درساگر، پاتال و آرزوی های کوچک مسعود کرامتی و فرزند زمیان مژگان بیات اکران می شود.

امروز در سال چارسوق داستان های باغ جادویی از فرانسه و لوکزامبورگ، چندش از میلاد محمدی وتورنا ۲ کاری ازسید جواد هاشمی نمایش داده می شود.

سینما بهمن

در سینما بهمن نیزجزیره گنج کاری ازحمیدرضا لوافی، پویانمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی وبازیو کاری از امیرحسین قهرایی  نمایش داده می شود.

اصفهان سیتی سنتر

در سیتی سنتر یک نیز فیلم های کوتاه ابری “بدون کلام”  ازکرواسی، کلاف کاری ازملیحه غلام زاده، و فیلم سینمایی لوته و اژدهای گمشده دولبه همزمان از جمهوری لتونی و استونی، فیلم برگزیده، نه گام دوبله همزمان از اسپانیا ، شاهین ها دوبله همزمان از ایسلند،اکران می شود.

همچنین در سیتی سنتر ۲ نیزپویانمایی بنیامین از محسن عنایتی ، هشتک دوچرخه باز از مصطفی نظری زاده، و اقیانوس پشت پنجره کاری از بابک نبی زاده نمایش داده می شود.

در سیتی سنتر ۴ نیز پاتال و آرزو های کوچک مسعود کرامتی و پت و مت شادی زمستانی از جمهوری چک اکران خواهد شد.

راسم افتتاح سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، دوشنبه شب ۲۸ مرداد با حضور شهروندان اصفهانی و علاقمندان به هنر سینما در باغ غدیر این شهر در قالب یک جشن شهری برگزار شد.

بیش از ۱۱ سالن سینما با ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی در شهر اصفهان ۱۵۸ فیلم سینمایی را در طول هشت روز برای مردم اصفهان و مهمانان داخلی و خارجی این جشنواره نمایش دادند.

امسال ۱۹۴ اثر مربوط به بخش “سینمای ایران” به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۵ اثر در بخش فیلم سینمایی بود.

در جشنواره امسال ۱۸۵ فیلم سینمایی، فیلم بلند و کوتاه و پویانمایی از سینمای ایران و جهان اکران شد.

سال گذشته سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان هشتم تا چهاردهم شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار شد.

مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان فردا دوشنبه برگزار می شود.

پردیس سینمایی ساحل(سالن نصف جهان و زنده رود)، پردیس سینمایی چهار باغ(سالن های نقش جهان، چهل ستون و چهار سوق)، سینما بهمن، سیتی سنتر(سالن های یک، دو و چهار) و پردیس هنر، سینماهای میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این رویداد فرهنگی بودند.

جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۶۱ تاکنون در ۳۱ دوره برگزار و در این مدت ۱۹ دوره در شهر اصفهان، شش دوره در شهر تهران، پنج دوره در همدان و یک دوره در کرمان برگزار شده است.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار