موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
203849
۰۴ شهریور ۱۳۹۸

اکران فیلم‌های جشنواره کودک در مناطق محروم اصفهان

شهردار اصفهان گفت: در راستای اکران فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوان در مناطق کمتر برخوردار اصفهان، سینمای سیار به منطقه ۱۴ و دیگر مناطق شهری اصفهان قدم گذاشته است.

به گزارش کودک پرس ، قدرت الله نوروزی در آیین بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی در منطقه ۱۴  اصفهان با بیان اینکه اعتقاد دارم مناطق کمتر بهره مند شده اصفهان از امکانات باید در خدمت رسانی در اولویت قرار بگیرند، اظهار داشت: منطقه ۱۴ به حوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است.

وی  افزود: عملیات عمرانی خط دو متروی اصفهان در منطقه ۱۴، آسفالت کوچه های حصه، آزادسازی و بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی (عجل‌الله)، کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی واجرای بخشی از رینگ چهارم در این منطقه، مدیریت شهری را خوشحال و امیدوار می کند به محرومیت زدایی کامل از این منطقه کرده است.

 

زینبیه به مرکز گردشگری مذهبی در ایران تبدیل شود

شهردار اصفهان  با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا زینبیه به مرکز گردشگری مذهبی در ایران تبدیل شود، بیان داشت: همه باید به مدیریت شهری کمک کنند تا شاهد این باشیم که منطقه ۱۴ دیگر تفاوتی با سایر مناطق شهر اصفهان نداشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل ناشی از تحریم ها در کشور باز هم این امکان فراهم شده تا شهرداری اصفهان در عرصه جذب منابع مالی موفق باشد و در میان این مشکلات بتواند بر همه سختی ها غلبه کرده و با چنین برنامه هایی خنده را بر لبان مردم عزیز اصفهان بنشاند.

نوروزی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان افزود: این جشنواره شادی و نشاط را به تمام نقاط شهر برده و در مناطقی مانند منطقه ۱۴ که سینما ندارد نیز با کمک سینماهای سیار  فیلم‌های جشنواره را برای کودکان به نمایش گذاشته ایم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا با بودجه بندی درست، تامین مالی و حمایت کافی منطقه ۱۴ اصفهان رو به آبادانی رفته و فقر از این منطقه فاصله بگیرد.

 

اجرای عملیات رینگ حفاظتی و  احداث ایستگاه مترو در منطقه ۱۴ اصفهان

وی با بیان اینکه رینگ حفاظتی و مترو به منطقه ۱۴ می آید تا فرزند منطقه کم برخوردار، راحت به کار و تحصیل خود برسد، تاکید کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، شهرداری اصفهان در جذب امکانات و بودجه ها موفق عمل کرده است و بر این اساس امیدوارم همیشه خنده بر لبان مردم  اصفهان جاری باشد.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار