201896
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی خبر داد:

احداث 73 مهد کودک سیار در مناطق سیل‌زده

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: ۲۳ مهد سیار در گلستان، ۲۴ مهد در لرستان و ۲۶ مهد در خوزستان راه‌اندازی شد تا کودکان مناطق سیل‌زده در فضایی شاد قرار گیرند.

به گزارش کودک پرس ، حبیب‌الله مسعودی فرید گفت: وقتی حوادثی مانند سیل و زلزله رخ می‌دهد کودکان، سالمندان و زنان در این حوادث آسیب‌پذیرترند و به همین دلیل نیازمند حمایت‌های روانی و اجتماعی هستند.

وی افزود: وقوع سیل در نوروز ۹۸ نیز مشکلات زیادی را برای این گروه از مردم در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان ایجاد کرد و به همین دلیل تیم‌های متخصص بهزیستی در این حوزه ورود پیدا کردند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در اولین قدم شناسایی گروه‌های هدف آغاز شد تا بتوانیم خدمات تخصصی و معیشتی را به آن‌ها ارائه دهیم و در حوزه کودکان نیز ورود پیدا کردیم. ۲۳ مهد سیار در گلستان، ۲۴ مهد در لرستان و ۲۶ مهد در خوزستان راه‌اندازی شد تا کودکان در فضایی شاد قرار گیرند و صدمات روحی که در سیل متوجه آن‌ها شده بود کاهش پیدا کند.
مسعودی فرید خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده کمیته بازتوانی بهداشتی و اجتماعی و فرهنگی تشکیل شد و سازمان بهزیستی مسئولیت کارگروه را بر عهده گرفت و قرار بر این شد که این سازمان خدمت رسان هماهنگی میان دستگاه‌ها را انجام دهد تا از موازی کاری سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف کاسته شود.
انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار