201316
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
احمد سلیمانی خبر داد:

اجرای نمایش «سحر و گامبالو» با موضوع روزه ویژه گروه کودک و نوجوان

کارگردان نمایش «سحر و گامبالو» از اجرای نمایش «سحر و گامبالو» ویژه ماه رمضان و با موضوع روزه ویژه گروه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمد سلیمانی 19 اردیبهشت از اجرای نمایش «سحر و گامبالو» ویژه ماه رمضان خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده این نمایش هر شب پس از افطار اجرا ‌شود.

محتوای این نمایش درباره ماه رمضان است که تلفیقی از گروه ایده و هنرجویان بنده است. نویسنده این کار را سید حسین فدایی حسین و کارگردان آن را احمد سلیمانی بر عهده دارد.

وی بیان کرد: اجرای نمایش به میزان استقبال بستگی دارد و اگر مخاطبان استقبال کنند به احتمال زیاد زمان اجرای آن تمدید می‌شود.
سلیمانی یادآوری کرد: حمایت وجود ندارد و حتی بابت این سالن به ارشاد کرایه داده می‌شود. تمرینات نمایش نیز در این مکان و حوزه هنری انجام شده است.
وی اظهارکرد: مشکل سالن حل شده و سالنی وجود دارد که می‌توان روی آن اجرا رفت که برای اجرای کودک مناسب است ولی حمایت‌های دیگر وجود ندارد.
مدیر گروه ایده با اشاره فضا و وضعیت تئاتر قم گفت: فعالیت و اجرای تئاتر حرکت رو به جلو است. با چنین حرکت‌هایی نوجوانان با تئاتر آشنا می‌شوند و پیگیری‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد که نتیجه خوبی دارد.
وی بیان کرد: نویسنده نمایش «سحر و گامبالو» سید حسین فدایی حسین، کارگردان احمد سلیمانی و بازیگران شامل تلفیق گروه ایده و هنرجویان حوزه هنری است.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار