198152
۱۶ اسفند ۱۳۹۷

دوچرخه‌سوار اهل آذربایجان غربی قهرمان تور بین‌المللی کرمان شد

رییس هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان غربی گفت: ‘مسعود خاکی’ رکابزن ملی پوش و نوجوان میاندوآبی بر سکوی قهرمانی دومین دوره تور بین‌المللی کرمان /جام ولایت/ جای گرفت.

به گزارش کودک پرس ، سید محمدرضا اسدی افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از کشورهای ایران، اردن، عراق، پاکستان و جمهوری آذربایجان حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات از 11 تا 14 اسفند برگزار شد، بیان کرد: این رقابت ها در چهار مرحله به انجام رسید و مسعود خاکی در مجموع پیراهن کوهستان و امتیازی تمامی مراحل را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: عبید الندال از اردن دوم شد و علیرضا رمضانی از شهرداری کرمان مقام سوم را کسب کرد.
به گزارش ایرنا مسعود خاکی تیرماه امسال علاوه بر کسب مقام قهرمانی ایران موفق شد با ثبت زمان زمان سه دقیقه و 29 ثانیه در رشته سه کیلومتر جاده رکورد جوانان کشور در رشته استقامت را 11 ثانیه بهبود ببخشد.

این ورزشکار نوجوان متولد شهریور ماه 1381 است که به عنوان دوچرخه سوار رده سنی نوجوانان این رکورد را در رده سنی جوانان ایران کسب کرد.

خاکی آبان ماه امسال نیز از سوی سرمربی تیم ملی برای شرکت در رقابت های دوچرخه سواری جام کاسپین دعوت شد؛ رقابت های دوچرخه سواری جایزه بزرگ کاسپین با حضور چهره های مطرح و مدال آور این رشته ورزشی و اعضای تیم ملی به میزبانی گیلان در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

این ملی پوش نوجوان میاندوآبی همچنین به همراه 21 دوچرخه سوار ملی پوش دیگر به اولین اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش سرعت و نیمه استقامت برای آمادگی بیشتر جهت شرکت در بازی های آسیایی 2019 اندونزی دعوت شد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "دوچرخه‌سوار اهل آذربایجان غربی قهرمان تور بین‌المللی کرمان شد"

آیا بیمه آتیه سازآن حافط مورد قبول بیمارستان گاندی هست؟

آخرین اخبار