196136
۲۵ بهمن ۱۳۹۷

گروه موسیقی کودک نیز به جشنواره موسیقی فجر فارس می‌آیند

اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی‌کرد، امکان برگزاری جشنواره برای ما وجود نداشت.

به گزارش کودک پرس ، هدایت رضایی در نشستی خبری پانزدهمین جشنواره فجر موسیقی فارس به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت و گفت: حدوداً دو ماه پیش جشنواره گروه نوازی را برگزار کردیم که این موضوع برای گروه های موسیقی فارس بسیار مهم بود تا بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و رقابتی میان گروه های مختلف باشد .

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس ادامه داد: پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس را از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفندماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنیم که جدول اجرای گروه ها به گونه ای برنامه ریزی کردیم که گروه های موسیقی بومی نیز در آن وجود دارد و این دغدغه ما برای جشنواره امسال بود .

وی افزود: امسال جشنواره موسیقی فجر فارس در تالار حافظ، تالار احسان و هنر شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

دبیر جشنواره موسیقی فارس افزود: برای نخستین بار در جشنواره امسال از گروه‌های موسیقی کودک از قیروکارزین، ارسنجان و زرقان استفاده کردیم که امیدوارم مورد توجه مخاطبین و علاقمندان به موسیقی قرار بگیرد .

رضایی اضافه کرد: اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی کرد، امکان برگزاری جشنواره برای ما وجود نداشت.

 

دبیر جشنواره موسیقی فارس همچنین از حضور خوانندگان موسیقی پاپ در این دوره جشنواره خبر داد و در خصوص گروه های موسیقی مقامی و محلی عنوان کرد: امسال با توجه به حضور گروه های متعدد موسیقی بومی تلاش کردیم گروه های موسیقی کودک که نیاز به حمایت ویژه دارند در جدول جشنواره قرار گیرند.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار