195488
۱۸ بهمن ۱۳۹۷
معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد؛

استقبال ۱۵۰۰ دانش‌آموز از جشنواره فیلم فجر/ استقبال بیشتر گلستانی‌ها در روزهای پایانی

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برای دیدن فیلم‌های بخش کودک و نوجوان سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر استقبال کردند.

به گزارش کودک پرس ، رضا یازرلو اظهار کرد: اختتامیه جشنواره فیلم فجر در استان گلستان پنج‌شنبه ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۵ فیلم در بخش کودک و نوجوانان و ۹ فیلم در بخش بزرگسالان برای استان گستان انتخاب شده بود که مورد استقبال از سوی اصحاب فرهنگ و هنر و علاقمندان به هنر سینما قرار گرفت.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه تاکنون استقبال از این جشنواره نسبت به سال گذشته بیشتر بوده،  ادامه داد: در میان فیلم‌های منتخب در سی‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در استان گلستان اکران شد فیلم «سرخ‌پوست»، «وقتی که ماه کامل شد»، «این بیست و سه نفر» و «جان‌دار» از سویی تماشاگران مورد استقبال بیشتری قرار گرفته بود.

یازرلو به حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز برای دیدن فیلم‌های بخش کودک و نوجوان این جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: در شب گذشته در مجموعه ۷۲۰ بلیت برای دو فیلم «طلا» و «بنفشه آفریقایی» فروخته شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره به اصحاب فرهنگ و هنر برای بهره‌مندی بیشتر از فیلم‌های این جشنواره توجه شد، گفت: امسال هماهنگی‌ها و خدمات سینمایی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی بیشتر بود  لذا این جشنواره مورد استقبال بیشتر مردم نسبت به سنوات گذشته قرار گرفته است.

 

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: امشب  در سانس ساعت 19 آخرین اکران «سرخ‎پوست»  را خواهیم داشت و در ساعت 21 آخرین فیلم «جان‎دار» اکران می‌شود و البته در شب پایانی جشنواره نیز پس از مراسم اختتامیه در ساعت 19 فیلم «مدیترانه» و 21 آخرین فیلم این جشنواره «در خونگاه» اکران خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار