195329
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

اختتامیه جشنواره سرود نماز مهدهای کودک استان در شهرستان ایوان برگزار گردید

در راستای آشنایی کودکان با اصول دین و آموزه‌های دینی و با هدف ایجاد انس وعلاقه به مفاهیم دینی بویژه نماز درکودکان اختتامیه جشنواره سرود نماز در مهدهای کودک استان در شهرستان ایوان از توابع استان ایلام برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، مسئولین بهزیستی استان کودکان و اولیا اختتامیه جشنواره سرود نماز استان در شهرستان ایوان برگزار گردید.
در ابتدا رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عناد ورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمین و مظلومان عالم بدل شده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: اگر کودکان از زمان کودکی با تربیت اسلامی و اصول دینی آشنا شود کودکانی با درک و فهم اسلامی تربیت می‌شوند و در آینده نیز می‌توان تضمین کرد که جامعه از سلامت دینی برخوردار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد فطرت خداجوی انسان در سنین خردسالی بیدار می شود، اگر در این موقعیت سنی، با توجه به تمایلات فطری و گرایش انسان به خدا دوستی و احساس خداپرستی، تشکر از خداوند به وسیله نماز را در قالبی زیبا به کودکان ارائه نمود، می توان انتظار داشت تا در بزرگسالی انس بیشتری با نماز داشته باشند. ‌

وی افزود: مربیان و معلمان نیز باید از دوران کودکی در مکان‌های تربیتی بکوشند تا فرزندان صالح را تربیت کنند تا در جوانی‌ از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند چراکه آموزه‌های دوران کودکی و نونهالی بسترسازی برای دوران جوانی و بزرگسالی افراد به‌شمار می‌رود.

 

لازم به ذکر است در این اختتامیه این جشنواره از گروه سرودهای برتر مهدکودک های استان به نحوه شایسته ای تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار