194174
۰۶ بهمن ۱۳۹۷

۲۵ اثر به جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول ارسال شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با اشاره به انتخاب این شهرستان به عنوان میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان گفت: تاکنون ۲۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش کودک پرس ، نادر سعادتی فرد افزود: این آثار توسط هیات داوران بازبینی و براساس ظرفیت جشنواره تعدادی از آنها انتخاب می شوند.
وی با بیان اینکه شهرستان دزفول بنیانگذار این جشنواره بوده و تمام جشنواره ها در این شهرستان برگزار شده اند، گفت: تاکنون 2 نمایش از دزفول به این جشنواره معرفی شده است.

وی افزود: یازدهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان از پنجم تا هشتم اسفندماه با حضور گروه های نمایش 11 استان خوزستان، فارس، ایلام، لرستان، بوشهر، مرکزی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمر، چهارمحال و بختیاری، همدان و اصفهان در دزفول برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار داشت: نمایش های پذیرفته شده بستگی به تعداد آنها در سالن های مجتمع فرهنگی، ایثار، ارشاد و مدرس اجرا خواهند شد.

وی شعار جشنواره امسال را ‘آینده را باید ساخت’ عنوان کرد و افزود: نمایش های ایرانی با رویکرد رشد و توسعه تئاتر ملی و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در اولویت پذیرش این جشنواره خواهند بود.

به گزارش ایرنا دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان نیز سال گذشته در دزفول برگزار شد که از بین 51 اثر نمایشی ارسال شده به این جشنواره هشت اثر از سوی هیات داوران به عنوان آثار برجسته کشوری بازبینی و به بخش نمایش این جشنواره راه یافتند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار