موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
193094
۲۶ دی ۱۳۹۷

انتشار بیش از ۱۳۸ عنوان کتاب به همت «گنجشک‌های جمکران»

دفتر کودک و نوجوان انتشارات کتاب جمکران با عنوان «گنجشک‌های جمکران» تاکنون بیش از ۱۳۸ عنوان کتاب در موضوعات مهدویت، سبک زندگی، آموزش مفاهیم دینی و زندگی، تاریخ اهل‌بیت (علیهم السلام) و انبیاء را منتشر کرده است.

به گزارش کودک پرس ، انتشارات مسجد مقدس جمکران با کتاب هایی در موضوعات مهدویت، سبک زندگی، آموزش مفاهیم دینی، تاریخ زندگی اهل بیت(علیهم‌السلام) و انبیا در دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم حضوری فعال دارد.

این انتشارات در سال های اخیر با راه اندازی دفتر کودک و نوجوان با هدف ارتقاء کمی و کیفی آثار در این حوزه و دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و مولفان صاحب نام توانسته تولیدات خوبی را در حوزه کودک و نوجوان روانه بازار نشر کند.

با تأسیس دفتر کودک و نوجوان انتشارات کتاب جمکران با عنوان «گنجشک‌های جمکران» از سال ۱۳۹۴ تاکنون بیش از ۱۳۸ عنوان کتاب در موضوعات مهدویت، سبک زندگی، آموزش مفاهیم دینی و زندگی، تاریخ اهل‌بیت (علیهم السلام) و انبیاء منتشر و در اختیار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

از جمله قالب‌های موفق این دفتر، قالب داستانی بوده که در این راستا کتاب‌های پرمخاطبی همچون «جایزه تابستانی»، «پرواز با پاراموتوئر را دوست دارم»، «ضامن‌های معتبر»، «روزی که حیوانات جنگل شکایت‌نامه تنظیم کردند»، «حدیث خوبان»، مجموعه «مژده گل»، مجموعه «غیبت پیامبران»،«دیدار با مسجد جمکران»، «محمدجواد و شمشیر ایلیا»، «قلعه محافظین»، «بچه‌های فرات»،‌ «شکل کوسه»، «کی خانم نارنجی رو ناراحت کرد؟» و «دوران زندگی» منتشر شده است.

این ناشر مهدوی در نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم نیز حضوری فعال دارد و آخرین کتاب های منتشر شده برای کودکان و نوجوانان را در معرض بازدید کتاب دوستان قمی قرار داده است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار