موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
19013
۱۰ تیر ۱۳۹۶

ارتباط مستقیم تماشاگران با فیلم‌سازان حاضر در جشنواره

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: در جشنواره به‌عنوان تماشاگر می‌توانیم با دست‌اندرکاران فیلم ارتباط داشته باشیم و فیلم‌سازان از این فرصت استقبال می‌کنند چرا که علاقه‌مندند تا بازخورد فیلم‌ها در بین افراد با فرهنگ‌های مختلف را ببینند.

به گزارش کودک پرس، علیرضا رضاداد عصر امروز و در اولین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان ضمن تشکر از حضور مهمانان ایرانی و خارجی و مردم در سینماها اظهار کرد: بین اکران عمومی و اکران در جشنواره تفاوتی وجود دارد.

وی افزود: در جشنواره ما به‌عنوان تماشاگر می‌توانیم با دست‌اندرکاران فیلم ارتباط داشته باشیم و فیلم‌سازان از این فرصت استقبال می‌کنند چرا که فیلم‌سازان علاقه‌مندند بدانند فیلم در بین افراد با فرهنگ‌های مختلف چه بازخوردی دارد.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان عنوان کرد: فیلم‌سازان مسیرهای زیادی را طی می‌کنند تا در جشنواره حضور پیدا کنند تا بتوانند عکس‌العمل مردم نسبت به فیلم خود را ببینند و از این بابت از فیلم‌سازان تشکر می‌کنیم.

رضاداد عنوان کرد: فرصت را مغتنم بشمارید و به فیلم‌سازان کمک کنید تا با انتقاد و پیشنهاد در مورد فیلم‌هایشان پیشرفتی در تولید فیلم‌ها داشته باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار