189797
۰۱ دی ۱۳۹۷
سرهنگ نورآبادی خبر داد؛

دستگیری سارقان نوجوان موبایل قاپ/ متهمان به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی از دستگیری دو سارق نوجوان موبایل‌ قاپ در محدوده مهرآباد جنوبی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اظهار کرد: به دلیل افزایش سرقت تلفن‌های همراه در منطقه مهرآباد جنوبی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اغلب سرقت‌ها در خیابان آزادی و سه‌راه آذری انجام می‌شد، افزود: با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس در این منطقه و بررسی دوربین‌های مداربسته شهری، مناطق پرخطر شناسایی شدند.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی تصریح کرد: با بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی مشکی رنگ که سرقت‌های متعددی توسط راکبان آن به ثبت رسیده بود، شناسایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس حین گشت‌زنی در منطقه، متوجه سرقت تلفن همراه یک شهروند خانم، توسط راکبان موتورسیکلت مورد نظر شدند، به همین منظور به تعقیب و گریز آن پرداختند.

 

سرهنگ نورآبادی با اشاره به اینکه یکی از سارقان، تلفن همراه سرقتی را به زمین پرتاب کرد و به فرار خود ادامه داد، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو سارق موتورسوار توسط پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در اعترافات اولیه اعلام کردند که بار اولشان است که دست به سرقت می‌زنند، گفت: با بررسی موضوع و بر اساس شواهد به دست آمده و با دعوت شاکیان پرونده به کلانتری، سارقان شناسایی شدند.

 

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی با بیان اینکه هر دو سارق ۱۷ سال سن دارند، تصریح کرد: متهمان توسط بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۹ به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند و پرونده نیز جهت بررسی بیشتر به پایگاه پنجم اداره آگاهی فاتب ارجاع داده شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار