189671
۲۹ آذر ۱۳۹۷
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تربیت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان درمقابله باتوطئه دشمن موثر است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باتوجه به اینکه دشمنان نظام و انقلاب همواره نسل نوجوان و جوان را در دسیسه‌های خود هدف قرار میدهند، نحوه تربیت دانش‌آموزان در مقابله بااین توطئه‌ها موثر است.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نگاه متعالی وزیر آموزش و پرورش به اهمیت تربیت و برنامه های ارزشی، خواستار توجه بیش از پیش به آموزش و پرورش شد و اظهارداشت: باید با تمام وجود همه در میدان باشیم و به حوزه تعلیم و تربیت کمک کنیم تا اهداف محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی و توانمند سازی معلمان و مربیان به تلاش دشمنان برای ایجاد ابهام در اذهان دانش آموزان و نسل جوان پرداخت و افزود: معلمان و مربیان با آشنایی هر چه بیشتر با هجمه دشمنان بهتر می توانند به سئوالات دانش آموزان و شبهات ایجاد شده پاسخگو باشند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برگزاری گفتمان های دینی اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان های دینی ویژه دانش آموزان و دوره های بصیرتی مربیان و معلمان باید به صورت مستمر برگزار شود.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: محتوای گفتمان های دینی نیز باید مناسب بوده تا پاسخ گوی ابهامات و شبهات باشد و در این راستا برگزاری دوره های بصیرتی برای اساتید گفتمان ها یک ضرورت است و در عین توجه به کمیت برنامه ها باید به کیفیت اجرای آنها نیز توجه شود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش توان و تقسیم وظایف بین اعضا به منظور پیگیری دقیق و مناسب برنامه ها، بهره گیری از پتانسیل های موجود و توان اعضای کمیته را در اجرای برنامه ها موثر دانست و بیان کرد: بستر کار در آموزش و پرورش برای همکاری فراهم شده است و همه وظیفه داریم تا حد امکان در اجرای برنامه ها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تربیت دانش آموزان باید در طراز جمهوری اسلامی باشد، گفت: شخصیت دانش آموزان در دوران تحصیل شکل می گیرد و تربیت و آموزش از همان ابتدا بر ذهن دانش آموزان حک می شود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار