موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18964
۱۰ تیر ۱۳۹۶

اکران یک فیلم طنز در آخرین سانس روز اول جشنواره

کلاس، سلام و شکلاتی سه فیلم اکران پایانی سینما فلسطین، با اکران شکلاتی خنده بر لبان مخاطبان در آخرین سانس روز اول جشنواره نشست.

به گزارش کودک پرس، در آخرین سانس اولین روز از جشنواره سه فیلم که به ترتیب دو فیلم کوتاه و یک فیلم بلند بود در سالن سینما فلسطین به نمایش در آمد که عوامل فیلم کوتاه سلام در سالن حضور نداشتند.
فیلم کوتاه کلاس به کارگردانی امیر داساگر اولین فیلم کوتاه برای اکران بود که به نمایش در آمد. این کارگردان با ابراز خوشحالی از اینکه فیلمش در جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان به نمایش در می آید گفت: حرف در مورد این فیلم بسیار زیاد است، اما امیدوارم که لذت ببرید چراکه من فیلم می سازم تا مخاطبم لذت ببرد.
وی افزود: هرچند ما فیلم سازان بنای خود را بر حرف نزدن گذاشته ایم، اما حرف های ما در فیلم هایمان نهفته است. من این فیلم را پس از اتمام با ترس و لرز به تهیه کننده نشان دادم، اما اعتماد تهیه کننده باعث شده تاکنون جوایز جشنواره ها را بگیرد و امیدوارم که در این جشنواره هم بدرخشد و با خیال راحت دعوت می کنم که همه از این فیلم لذت ببرند.
اما، فیلم بلند شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی با استقبال خوبی در سالن همراه بود هرچند محمدی از زمان بد اکران فیلمش گله کرد و گفت: اگر زمان بهتری برای این فیلم در نظر گرفته می شد قطعا جمعیت سالن چند برابر بود هرچند این جمعیت هم بد نیست.
سهیل موفق با ابراز خوشحالی از اکران فیلمش در این جشنواره تاکید کرد: لبخند بزنید و بیرون بروید این شعار من برای این فیلم است من امیدوارم که پس از تماشای این فیلم مخاطبان حاضر در سالن با لبی خندان از سالن خارج شوند. چراکه من موفقیت این فیلم را در خنداندن مخاطب می بینم.
شبنم مقدمی یکی از بازیگران این فیلم با ابراز احترام و تعظیم به مخاطبان فیلم در سالن سینما، اظهار کرد: من برای مخاطبانی که در ساعات پایانی شب وقت می گذارند و برای فیلم کودک اینگونه به سالن سینما می آیند احترام زیادی قائلم و برای آنها تعظیم می کنم چراکه آنها آمده اند تا از سینمای کودک لذت ببرند.
محمدرضا شیرخانلو بازیگر کودک این فیلم اظهار کرد: ما تلاش کرده ایم تا این فیلم تولید شود فقط امیدوارم که وقتی از سالن خارج می شوید از فیلم لذت ببرید.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار