189571
۲۸ آذر ۱۳۹۷

زندگی بیش از یک میلیون کودک صهیونیست در فقر/ گرسنگی ۵۳ درصد از خانواده‌های اسرائیلی آنها را به خیابان‌های تلاویو کشاند

قانونگذار صهیونیستی، آمار فقر را رسواییِ رژیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دانست.

به گزارش کودک پرس ، یک سازمان غیردولتی متوجه شده که بیش از یک میلیون کودک صهیونیستی و یا 35.6 درصد از تمام بچه های سرزمین های اشغالی در فقر زندگی می کنند.

سازمان غیردولتی تأمین غذای Latet در آخرین گزارش خود گفت که علاوه بر یک میلیون کودک، 1.3 میلیون بزرگسال صهیونیستی نیز فقیر هستند.

بر اساس این گزارش، در مجموع، 26.5 درصد از کل جمعیت در سرزمین های اشغالی زیر خط فقر زندگی می کنند.

همچنین مشخص گردید که یک چهارم از کودکان عضو خانواده هایی هستند که با دریافت بسته های غذایی از سوی سازمان های غیردولتی حمایت می شوند. یک سوم از کودکان نیز روزشان را تنها با یک وعده غذایی سپری می کنند.

این گزارش همچنین افزود که حدود 6 درصد از کودکان صهیونیستی وابسته به کمک، درخواست اعانه کرده، 6 درصد دیگر مواد غذایی را از زمین و سطل های زباله جمع آوری کردند و 5.4 درصد مواد غذایی را به سرقت برده اند.

گیلز دارمون، رئیس Latet، گفت: “وقتی بیش از نیم میلیون خانواده فقیر و بیش از یک میلیون کودک فقیر وجود دارد، نمی توانید از آن مطلع باشید و آن را نپذیرید.”

وی افزود: “دولت های اسرائیلی ممکن است از وجود افراد فقیر آگاه باشند، اما هرگز اطلاعی از کودکان فقیر ندارند.”

سازمان غیردولتی Latet با بیان اینکه اسرائیل بدترین آمار فقر در غرب را دارد، افزود که رژیم صهیونیستی از امثال این گزارش آگاهی داشته اند.

طی ماه های اخیر، رژیم اشغالگر قدس موجی از افزایش قیمت در برق، آب، گاز، مواد غذایی، بیمه و مالیات را به خود دیده است.

روز جمعه، صدها معترض اسرائیلی با الهام گرفتن از جنبش جلیقه زردها در فرانسه در اعتراض به افزایش هزینه های زندگی به خیابان های تل آویو ریختند.

براساس گزارش Latet، 53 درصد از خانواده های صهیونیستی به دلیل نداشتن غذای کافی، “فقیر” شناخته می شوند، این در حالی است که 72 درصد آنها در مورد تمام شدن غذایشان پیش از اینکه پولی به دست بیاورند، هراسانند.

همچنین 71 درصد از دریافت کنندگان کمک در اسرائیل بدهی دارند، 49 درصد در اقدامات سلب حق اقامه دعوی هستند و بیش از نیمی از آنها دسترسی به سیستم گرمایشی ندارند.

آیلِت ناهمیاس وِربین، قانونگذار صهیونیستی، این آمار را رسواییِ رژیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دانست.

او گفت: “این گزارش، ماهیت منفصلِ دولتی را که بدون هیچ ترافیکی با اتومبیل های جدید و یا خطوط هوایی در فرودگاه بن گوریون از بی بصیرتی رنج می برد و گرسنگی شرم آور یک میلیون کودک را پنهان می کند را گواهی می دهد.”

وی افزود: “کسی که معنای یک میلیون کودک گرسنه را درک نمی کند، حتی اگر شاهد منظره ناگوار شکم های ورم کرده به سبب دسترسی به نان سفید و مارگارین نباشد (کنایه به مرفهین بی درد جامعه)، هرگز برای حل مشکل و شکاف های اجتماعی سعی نخواهد کرد.”

منبع: تیتر۱

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار