189459
۲۷ آذر ۱۳۹۷

نمایشگاه چله ایرانی و کودک در زنجان گشایش یافت

سومین نمایشگاه شب ایرانی، چله ایرانی و کودک و نوجوان از عصر روز یکشنبه به مدت ۶ روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برپا شده است.

به گزارش کودک پرس ، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان افزود: در این نمایشگاه حدود 85 غرفه از استان های مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، قم، اصفهان، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، گیلان، خراسان و یزد شرکت کرده اند.

جمال بابایی گفت: این استان ها طی مدت برگزاری نمایشگاه، محصولات خود را از جمله مواد غذایی، خشکبار، آجیل، میوه، شیرینی، سوغات شهرستان ها، لباس های محلی و محصولات شب یلدا را ارائه می کنند.
وی، عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و معرفی آخرین توانمندی های تولیدکنندگان، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به عنوان یک رویداد اقتصادی ذکر کرد.

بابایی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف احیای سنت دیرینه ایرانی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم ایرانیان در شب یلدا برپا می‌شود.
به گفته سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان، همزمان با نمایشگاه شب ایرانی، چله ایرانی سومین، نمایشگاه کودک و نوجوان، ورزش، تفریح، سرگرمی و رسانه های دیجیتال نیز برگزار شده است.
وی اظهار داشت: نمایشگاه کودک ونوجوان زنجان با حضور 20 شرکت و واحد خدماتی ، تولیدی و بازرگانی ارائه دهنده کالاها ، اجناس و خدمات مربوط به حوزه کودکان و نوجوانانو دستاوردهای خود را به عموم عرضه کرده اند.

بابایی اضافه کرد: تولیدکنند گان و عرضه کننده ها در زمینه انواع اسباب بازی و وسایل بازی‌های فکری، نرم افزارهای آموزشی و تفریحی، بازی‌های رایانه‌ای، محصولات سیسمونی، سرویس خواب نوزاد، انتشارات کودک و نوجوان، کتب آموزشی و لوازم التحریر، محصولات و خدمات بهداشتی مادر، نوزاد و نوجوان کالا و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: فضای در نظر گرفته برای هر 2 نمایشگاه یاد شده سه هزار مترمربع است وعلاقمندان می توانند از ساعت 15 تا 21 بازدید کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار