189168
۲۵ آذر ۱۳۹۷

دشمن با هجمه فرهنگی به دنبال انحراف نسل نوجوان و جوان است

فرماندار شهرستان روانسر گفت: عصر حاضر، عصر تهاجم فرهنگی است و دشمن با تولید و نشر آثار مخرب فرهنگی به دنبال منحرف کردن نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش کودک پرس ، حسین ویسمرادی در نشست شورای آموزش و پرورش روانسر افزود: آموزش مهمترین مقوله برای سالم سازی جامعه در همه عرصه ها است و آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در این راستا دارد.
وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه ارتباط صمیمانه والدین با فرزندان بسیار کمرنگ شده و فضای مجازی و رسانه های مخرب از این موقعیت به سود خود بهره برداری می کنند.
فرماندار روانسر با تاکید بر حمایت از برنامه های پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان تاکید کرد: برگزاری دوره آموزشی برای والدین و دانش آموزان با رویکردهای جدید باید پیگیری شود.
ویسمرادی اظهار داشت: آموزش و پرورش نقش محوری در بحث تعلیم و تربیت دارد و پرورش آینده سازان جامعه از این نهاد آغاز می شود و همکاری و هم افزایی همه نهادها با این نهاد ضرورت دارد.

فرماندار روانسر تاکید کرد: موضوع سند دار کردن املاک آموزش و پرورش شهرستان روانسر و رفع مشکلات حقوقی آنها باید همچنان با جدیت پیگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش روانسر هم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون اسناد مالکیت مدارس 17 شهریور و حضرت زینب (س) شهر روانسر اخذ شده است.

عثمان ویسی از تک برگی کردن اسناد هفت واحد آموزشی این شهرستان هم خبر داد و افزود: به منظور مستند سازی املاک آموزش و پرورش روانسر، گواهی مالکیت 40 مدرسه روستایی این شهرستان نیز استخراج شده است.
وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی حفظ جزء 30 قرآن کریم ، سهمیه این شهرستان 734 نفر است که تاکنون یک هزار و 217 نفر ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار