188834
۲۲ آذر ۱۳۹۷

مطالعه ۳۰۸ کتاب توسط نوجوان آستارایی در سه سال

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا گفت: عضو نوجوان کتابخانه شهید داود نشاطی آستارا در مدت سه سال، ۳۰۸ کتاب را از این کتابخانه به امانت گرفته و مطالعه کرده است.

به گزارش کودک پرس ، آرزو عباس زاده اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت هایی است که در جوامع مختلف به آن پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای مطالعه باید در رده های سنی پایه صورت گیرد، ادامه داد: در همین راستا کتابخانه های عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا اقدامات تأثیرگذاری را انجام داده اند که ماحصل آن نتایج خوبی بوده است.

عباس زاده با اشاره به اینکه یکی از نوجوانان عضو کتابخانه عمومی شهید داود نشاطی شهرستان به عنوان کتابخوان فعال گیلان در مراسم تکریم از مقام کتاب، کتابدار و کتابخوان استان تجلیل شد، افزود: «پیام صدیق عیسی لو» دانش آموز پایه هفتم است که ظرف سه سال گذشته 308 کتاب را با هدف مطالعه از کتابخانه به امانت برده است.

وی با تأکید بر اینکه رقم فوق علاوه بر کتاب های است که این نوجوان در سالن های کتابخانه عمومی آستارا مطالعه کرده است، تصریح کرد: مراسم تجلیل از این نوجوان توسط مصطفی سالاری «استاندار گیلان» و سایر مدیران استانی برگزار شد.

 

شهرستان آستارا چهار کتابخانه با یک هزار و 500 مترمربع مساحت و بیش از دو هزار نفر عضو فعال دارد و بیش از 44 هزار جلد کتاب در آنها موجود است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار