موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18677
۰۳ تیر ۱۳۹۶

اکران «پایان رویاها» در سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان

فیلم سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمد علی طالبی در سی امین جشنوارۀ بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان اکران می شود.

به گزارش کودک پرس، با توجه به آغاز پیش فروش بلیت‌های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، از چهارم تیرماه، ایمنا در نظر دارد فیلم های سینمایی بلند این جشنواره را به علاقمندان معرفی می کند.

فیلم «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمد علی طالبی، یکی از این فیلم هاست که در آن تقابل رویاها و واقعیت ها را شاهد خواهید بود.

داستان فیلم روایتگر قصۀ پسر بچه ای است که به همراه خانوادۀ خود در یکی از روستاهای شمال کشور زندگی می کند و با آمدن اسبی به خانۀ آن ها پسرک علاقۀ شدیدی به اسب پیدا می کند و …

«پایان رویاها» به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده و علی محمد قاسمی فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. همچنین حسن بشاش به عنوان صدابردار، حسن حسن دوست به عنوان تدوینگر و امیر حسام رضایی، نسرین بابایی، مجید پتکی، محمد حسن رستمی و … به عنوان بازیگر در آن حضور دارند.

همۀ علاقمندان می توانند با سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشۀ سینماهای منتخب جشنواره، شامل مجموعه پردیس تازه تاسیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان، بلیت‌های تخفیف دار ۵۰ درصدی این فیلم را خریداری کنند و به تماشای آن بنشینند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار