186727
۰۶ آذر ۱۳۹۷
دبیر کمیته استعدادیایی فدراسیون کوهنوردی مطرح کرد؛

رصد ورزشکاران نونهال و نوجوان در کشور برای تبدیل به قهرمانان ملی/ برگزاری مطلوب مسابقات سنگنوردی استعدادهای برتر ورزشی کشور در زنجان

دبیر کمیته استعدادیایی فدراسیون کوهنوردی از رصد ورزشکاران نونهال و نوجوان در کشور برای تبدیل به قهرمانان ملی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محسن مختاریان در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مسابقات سنگنوردی استعدادهای برتر ورزشی کشور در زنجان در بخش پسران، اظهار کرد: این مسابقات در سطح کمی و کیفی بسیار مطلوبی برگزار شد.

دبیر کمیته استعدادیایی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران با بیان اینکه از سال 1393 فرآینده استعدادیابی را آغاز کرده‌ایم، تصریح کرد: ما این برنامه را پیش از آغاز برنامه وزارت خانه برای استعدادیابی با توجه به لزوم و مهم بودن کار بر روی این بخش برنامه‌ریزی و اجرایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروهای متخصص و کارشناسان استعدادیابی همچنین برگزاری دوره‌های مربیگیری در این بخش را در دستور کار داریم، گفت: یک سری از ورزشکاران نوجوان و نونهال در کشور را رصد می‌کنیم تا در آینده پرورش و تبدیل به قهرمانان ملی شوند.

مختاریان با اشاره به اینکه در کنار کارهای عملیاتی، مطالعات پژوهشی را نیز در زمینه استعدادیابی انجام می‌دهیم، افزود:  در همین راستا آزمون‌های استانداردی را طراحی و آن را اجرایی و آزمون های مهارتی را نیز انجام می‌دهیم که امیدواریم در آینده بازده کار ملموس باشد.

دبیر کمیته استعدادیایی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران  با اشاره به اینکه مسابقات بخش پسران در زنجان از یکم تا 4 آذر برگزار شد، افزود: همزمان در کرمان نیز مسابقات بخش دختران برگزار شد که این دو بخش با یک برنامه‌ریزی و تیم منسجم برگزاری بهخ مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات استعدادیابی بخش دختران و پسران کشور در چار بخش سرعت، بولدرینگ، لید یا سرطناب و کامباین با حضور منتخبین این رشته از سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت‌ها 212 نفر در قالب ورزشکار، مربی و سرپرست در زنجان و کرمان حضور یافتند.

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار