18035
۲۵ خرداد ۱۳۹۶

فعالیت ٣٠ باشگاه کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان رامهرمز

به گزارش کودک پرس، سید غلامرضا موسوی سرپرست این اداره در این باره اظهار کرد: دبیرخانه دومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با اعطای معرفی‌نامه به تسهیل گران و مربیان باشگاه‌های کتابخوانی فعالیت و ثبت نام خود را آغاز کرد. وی با اشاره به استقبال صورت گرفته برای فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی در این شهرستان افزود: […]

به گزارش کودک پرس، سید غلامرضا موسوی سرپرست این اداره در این باره اظهار کرد: دبیرخانه دومین جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با اعطای معرفی‌نامه به تسهیل گران و مربیان باشگاه‌های کتابخوانی فعالیت و ثبت نام خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به استقبال صورت گرفته برای فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی در این شهرستان افزود: در حال حاضر ٣٠ باشگاه کتابخوانی در رامهرمز به منظور جذب کودکان و نوجوانان به مقوله کتاب و کتابخوانی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

 موسوی خاطر نشان کرد: از نکات جالب توجه در ثبت این باشگاه‌ها صدور مجوز برای فعالیت‌های جالب و دیدنی باشگاه‌های کتابخوانی مخصوص ناشنوایان، عشایر، بیماران خاص موسوم به ورزشکاران خاص، زندانیان، دارالقرآن، زنان خانه‌دار و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است .

وی بیان داشت: باشگاه کتابخوانی مدافعان حرم نیز از دیگر باشگاه‌هایی است که مجوز فعالیت خود را از دبیرخانه دریافت کرده است.

گفتنی است؛ شهرهای رامهرمز و دزفول از استان خوزستان در سال گذشته مجری اولین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان بوده و امسال علاوه بر این دو شهر آبان و خرمشهر نیز جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را برگزار می کنند.

منبع : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار