179472
۱۲ مهر ۱۳۹۷
همزمان با هفته کودک؛

همایش بزرگ کودک، ایمنی و امنیت در قم برگزار می‌شود

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: همایش بزرگ کودک، ایمنی و امنیت هجدهم مهرماه جاری در قم برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حسن ندافی در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: هفته کودک چهاردهم تا بیستم مهرماه است که به همین مناسبت همایش بزرگ کودک، ایمنی و امنیت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: طی هفته کودک، برنامه‌هایی با همکاری اداره کل زندان‌های استان قم برای نوجوانان زندانی در کانون اصلاح و تربیت برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان کرد: بنا به گفته مدیران نهضت سواد آموزی، ۱۲۰ هزار نفر در قم بی‌سواد هستند که تعدادی از آن‌ها کودکان و نوجوانان هستند که برای سواددار شدن این افراد همکاری‌هایی صورت می‌گیرد.

وی ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و طراحی و اجرای مسابقات علمی از جمله برنامه‌های کانون برای کودکان است.

ندافی تصریح کرد: طی هفته کودک دو همایش با همکاری سازمان قضایی و حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۰ مرکز کانون پرورش فکری در سطح شهر وجود دارد و برای ایجاد یک اردوگاه مجهز و بزرگ برای کودکان با شورای اسلامی شهر قم گفت‌وگو خواهیم کرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: مرکز پروش فکری کودکان و نوجوانان در پردیسان برنامه‌های گوناگونی دارد و راه‌اندازی مرکز کانون زبان در این مرکز از جمله برنامه‌های آن است.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار