موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
178848
۰۹ مهر ۱۳۹۷

مجریان کودک با “ورجه وورجه” در شبكه نهال

فصل سوم برنامه شاد و جذاب “ورجه وورجه” در مهر ماه از شبكه نهال پخش خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، این فصل از برنامه “ورجه وورجه” در 12 قسمت 25 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی آقای سید حمید امامی برای ایام پاییز تولید شده است و از تاریخ 8 مهرماه روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 16:00و بازپخش آن شب بعد ساعت 20:00 از شبکه نهال پخش خواهد شد.
برنامه تلویزیونی شاد و جذاب و پرمخاطب “ورجه وورجه” با هدف آشنایی کودکان با طنز حلال و مناسب فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی، تغییر در ذائقه کودک به جهت شادی و نشاط به صورت صحیح و همچنین تقویت فن‌بیان کودک در تعامل و مشارکت در موضوعات مختلف، مناسب برای کودکان 8 تا 12 سال در شبکه نهال تولید شده است.
این برنامه دارای5 بخش اجرا، گزارش، مسابقه، گفتگو و آموزش حرفه است.

 

فصل اول مجموعه دنباله‌دار “داستان‌های اردک” ، در 30 قسمت 20 دقیقه‌ای در ژانر کمدی، برای پخش در شبکه نهال آماده شده است. داستان این مجموعه مربوط به سه اردک به نام‌های هیویی، دویی و لویی است که در کنار عمویشان دونالد زندگی می‌کنند. دونالد تصمیم می‌گیرد تا به نیروی دریایی ملحق شود و به همین خاطر بچه‌ها را به عمو اسکروچ می‌سپارد. عمو اسکروچ عاشق ثروت و پول است و به همین دلیل همه جا را برای به دست آوردن گنج جستجو می‌کند و در این جستجوها اتفاقات و ماجراهای جالب و سرگرم‌ کننده‌ای بین عمو اسکروچ و سه اردک شیطون اتفاق می‌افتد.

 

اين مجموعه دنباله دار با نام اصلی DuckTales محصول سال 1990 آمریکا از کمپانی Walt Disney Television Animation است که از 5 مهرماه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 15:30 و بازپخش آن شب بعد ساعت 19:00 از شبکه نهال پخش خواهد شد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار