178605
۰۹ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل خانه سرباز صلح ایران:

زنگ صلح در مدارس کشور نواخته شود

نواختن زنگ صلح در مدارس را به آموزش و پرورش پیشنهاد می‌کنیم و در کنگره تجلیل از بزرگان که ۲۵ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود از سربازان فرهنگی تجلیل خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ قاسم رحیمی مدیر عامل خانه سرباز صلح ایران در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، مجموعه خانه سرباز را یک سازمان مردم نهاد دانست و اظهار کرد: سربازان زمان جنگ، عضو این خانه هستند.

وی از وجود ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار سرباز در جنگ تحمیلی خبر داد و تصریح کرد: تکریم و تجلیل از کهنه سربازان و همچنین حضور در سازمان‌های بین المللی برای رساندن پیام صلح ایران به جهانیان، دو هدف ایجاد خانه سرباز صلح ایران است.

سرهنگ رحیمی ضمن استقبال از طرح حذف آزمون در مدارس و تقدیر از وزیر به خاطر اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: نواختن زنگ صلح در مدارس را به آموزش وپرورش پیشنهاد می‌کنیم و در کنگره تجلیل از بزرگان، که ۲۵ اردیبهشت  ۹۸ برگزار می‌شود از سربازان فرهنگی تجلیل خواهد شد.

 

در این دیدار که در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، تیمسار احمد دادبین فرمانده اسبق نزاجا و عضو شورای مرکزی خانه سرباز صلح ایران، تیمسار حبیب اله بقایی فرمانده اسبق نهاجا و عضو شورای خانه سرباز صلح، سرهنگ امیر فرودگاهی معاون فرهنگی خانه سرباز صلح، مرادی معاون امور بین الملل خانه سرباز صلح ایران حضور داشتند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار