موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
176120
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
در مسابقات کشوری جام شهید حججی محقق شد

درخشش کاراته کاهای دختر و پسر جاسکی

کاراته کاهای دختر و پسر شهرستان جاسک، در نهمین دوره مسابقات جام قهرمانی کشور شوتوکان سبک ikd گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» در نجف آباد استان اصفهان فراتر از انتظار ظاهر شدند.

به گزارش کودک پرس ،  نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور شوتوکان سبک ikd جام گرامیداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که به مدت دو روز با شرکت 928 کاراته کا از 21 استان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در بخش‌های کاتا انفرادی، تیمی و کومیته در نجف آباد استان اصفهان برگزار شد، امروز با شناخت قهرمان به کار خود پایان داد.

در این مسابقات تیم اصفهان اول، تیم زنجان مقام دوم و تیم کاراته استان هرمزگان به مقام سومی دست پیدا کرد.
کاراته کاهای دختر و پسر شهرستان جاسک به همراه شهرهای بندرلنگه، بندرعباس، بندرکنگ، چارک در قالب تیم منتخب استان در این مسابقات شرکت داشتند.
ورزشکاران جاسکی به مربیگری زینب عادل پور مشتمل از 10 نفر دختر و 7 پسر توانستند در بخش دختران 3 مدال نقره و 11 برنز در رشته کومیته و کاتا به دست آورند و همچنین در بخش پسران یک طلا، 4 نقره و 2 برنز در دو رشته مورد نظر کسب کردند.
گفتنی است، نماینده کاراته نوجوان شهرستان با حمایت‌های مالی و معنوی محمد رادمهر فرماندار جاسک، حسن علی میرزاهی بخشدار مرکزی، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک، همکاری رئیس هیات کاراته جاسک و استان به این مسابقات اعزام شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار