موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
204435
۱۲ شهریور ۱۳۹۸

گیلان قهرمان مسابقات کاراته دختران نوجوان المپیاد استعدادهای برتر کشور شد

دومین دوره مسابقات کاراته دختران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با قهرمانی تیم گیلان در بخش نوجوانان پایان یافت.

به گزارش کودک پرس ، مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در جریان این رقابت ها در زنجان ، تیم کاراته نوجوانان دختر گیلان با کسب دو مدال طلا بالاتر از رقبای خود قرار گرفت و مقام قهرمانی این رده سنی را تصاحب کرد.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن ۴۲- کیلوگرم رده سنی نوجوانان ، زهرا ابراهیمی کاراته کار شایسته گیلانی با غلبه برابر همه حریفان خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در وزن ۵۵+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان ،آتنا محبوب بشری دیگر کاراته کار دختر شایسته استان گیلان با پیروزی برابر همه رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های رده سنی نونهالان تیم کاراته دختران گیلان موفق به کسب یک مدال برنز شد که فرناز پورغلامی در وزن ۵۲- کیلوگرم پس از کاراته کارانی از استان های زنجان و مازندران روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این رده سنی را برای گیلان به ارمغان آورد.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان اضافه کرد: تیم گیلان در پایان رقابت های کاراته المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران و در رده سنی نوجوانان، با کسب دو مدال طلا قهرمان شد، ایلام با یک مدال طلا و یک مدال نقره در مکان دوم قرار گرفت و تهران نیز با یک مدال طلا و سه مدال برنز سوم شد.

فقیه زاده خاطرنشان کرد: همچنین در مجموع رقابت های کاراته دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان ، تیم ایلام با دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز روی سکوی اول قرار گرفت و تیم گیلان نیز با دو مدال طلا و یک مدال برنز دوم شد.

 

در دومین دوره مسابقات کاراته المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور، زبده ترین کاراته کاران رده های سنی نونهال و نوجوانان از استان های مختلف کشور  در زنجان با هم به رقابت پرداختند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار