175456
۲۱ شهریور ۱۳۹۷

کاراته‌کای آبیکی در مسابقات بین‌المللی نایب قهرمان شد

کاراته‌کای نوجوان خانم آبیکی در مسابقات بین‌المللی کاراته با کسب دو مدال نقره و برنز، در سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

به گزارش کودک پرس ، فرزانه حبیب نژاد کاراته‌کای آبیکی موفق به کسب دو مدال نقره و برنز در مسابقات بین اللملی کاراته شد.

این کاراته‌کای نوجوان آبیکی در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی شوتوکان بانوان SKI موفق به کسب مقام نائب قهرمانی در رشته کومیته و مقام سوم در کاتای انفرادی شد.

شهرستان انزلی استان گیلان در نیمه دوم شهریور ماه 97 میزبان چهارمین دوره مسابقات کاراته بین‌المللی سبک شوتوکان«ski» بانوان بود که این مسابقات به مدت دو روز در سالن ربیعی شهرستان انزلی به مدت دو روز برگزار شد و  جمعی از بهترین‌های این سبک به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور و تیمی از کشور عراق به میدان رفتند.

 

به گزارش فارس، در این دوره از مسابقات تعداد بسیاری از بانوان کاراته‌کای سراسر کشور از استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، تهران، یزد، کرمان، کرمانشاه، کردستان، قم، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان، البرز، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خوزستان از ایران و تیمی از کشور عراق حضور یافتند.

در این دوره از مسابقات،۵۰ داور ممتاز و بین المللی نیز برای قضاوت در این دوره از مسابقات حضور داشتند، فرزانه حبیب‌نژاد در این دوره از مسابقات موفق به کسب دو نشان نقره و برنز مسابقات بین‌المللی قهرمانی کاراته بانوان سبک شوتوکان SKI شد و توانست مقام دوم مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان را در رده نوجوانان را با مربیگری سمیه مرانی و نسرین صوفی کسب کند.

در این رقابت‌ها بیش از یک هزار بانوی کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر پیکار کردند.

در مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان ویژه بانوان که در سه بخش کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی در سالن ربیعی برگزار شد،  فرزانه حبیب‌نژاد کاراته‌کای نوجوان آبیکی در پایان این مسابقات به مقام نائب قهرمانی رشته کومیته نوجوانان در وزن منهای 42 کیلو و مقام سوم کاتای انفرادی دست یافت.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار